همسر جدید عروس سابق آقای سفیر کیست؟

روز گذشته عکس هایی از جشن عروسی آناشید حسینی و دکتر دندانپزشکش منتشر شد که در این مطلب بیوگرافی همسر جدید او را منتشر می کنیم.

همسر جدید عروس سابق آقای سفیر کیست؟

به گزارش زنهار؛ آناشید حسینی بلاگر معروف ایرانی در اینستاگرامش با انتشار عکس هایی از عروسی اش خبر ازدواج جدیدش با دندانپزشکش را منتشر کرد.

دکتر امین رضا چلبیانلو ، جراح دندانپزشک رسانه ای و تهیه کننده سینما ، زاده ۲۰ مرداد ماه ۱۳۶۲ از شهر تبریز است، دوران تحصیل خود را از شهر تهران شروع کرد و وارد دبیرستان البرز تهران شد ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی در تهران و اروپا راهی انگلستان و کانادا و پس از اتمام دوره های تخصصی و‌تکمیلی به ایران بازگشت و به کار آفرینی مشغول شد.

او همچنین دارای مدرک فلوشیپ و مسترشیپ جراحی پیشرفته ایمپلنت از امریکا و عضو انجمن ایمپلنتولوژی امریکا است چهره رسانه ای و کارشناس مسایل پزشکی در ایران است.

تهیه کننده فیلم های اب، اتش ،باد و خاک و فیلم سینمایی چهار می باشد او اولین پزشک تهیهه کننده سینمای ایران است .

مولف کتب تخصصی در رشته دندانپزشکی نیز بود و مدیر و موسس بزرگترین کلینیک دندانپزشکی خصوصی تهران است.

دکتر امین رضا چلبیانلو ( دکتر امین چلبی ) جراح دندانپزشک معروف و ایمپلنتولوژیست و تهیه کننده سینما و مدیر و‌ موسس کلینیک دندانپزشکی و کارشناس مدیا و تلویزیون برنده جایزه پرسنال برند برتر خاورمیانه و شمال آفریقا در سال ۲۰۲۱ گردید این جایزه توسط دانشگاه زوریخ و‌توسط سه نخست ویز اسبق کشورهای ایتالیا، بلژیک و سوئد به ایشان تقدیم شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار