عکس‌های جدید از جنیفر لوپز با لباس عروس

عروسی جنیفر لوپز و بن افلک پس از ۱۷ سال جدایی بسیار حاشیه ساز شد.

عکس‌های جدید از جنیفر لوپز با لباس عروس

به گزارش زنهار؛ مدل موی جنیفر لوپز، خواننده ۵۲ ساله در روز جشن عروسی اش با بن افلک ۴۹ ساله نیمی به بالا و نیمی به پایین بود. 

مدل موی جنیفر لوپز در عروسی اش

کریس اپلتون (Chris Appleton)، آرایشگر شناخته شده سلبریتی‌ها، درباره مدل مویی که روز عروسی جنیفر لوپز برای او درست کرد گفت جی لو می‌خواست ظاهری «از مد نیفتادنی» و «ساده» داشته باشد که زیبایی طبیعی اش را تکمیل کند.

مدل مو و لباس خاص جنیفر لوپز در روز عروسی اش با بن افلک + عکس

ما احساس کردیم که موها نباید زیاد از حد آرایش شود. جلوی موها را از دو طرف به عقب کشیدم تا صورتش را باز نگه دارم و دو طرف را رو به پایین رها کردم. این تکنیک تماما به منظور ایجاد پوشش زیبا و لوکس روی مو انجام شد. می‌خواستم احساس سادگی و روان بودن داشته باشد که وقتی راه می‌رود،‌ موها بالا و پایین بروند.

مدل مو و لباس خاص جنیفر لوپز در روز عروسی اش با بن افلک + عکس

آرایشگر جنیفر لوپز توضیح داد که برایش یک پف کلاسیک در جلوی موها درست کرد و بعد از یک اتوی موی فرکننده استفاده کرد تا مقدار بیشتری عشق به آن ببخشد. در نهایت موهای لوپز با اسپری ضدرطوبت، اسپری براق کننده و اسپری مو پوشانده شد تا مطمئن شوند تا پایان روز بزرگ زندگی‌اش سر جای خود باقی می‌ماند.

مدل مو و لباس خاص جنیفر لوپز در روز عروسی اش با بن افلک + عکس

اپلتون ویدیویی گفت که او خود آرایش روز عروسی  جنیفر لوپز را انجام داده است که شامل امضای او در این زمینه شامل پوست درخشان، سایه چشم دودی و لب‌هایی به رنگ خنثی است.

لباس عروس جنیفر لوپز

راب زنگار، متخصص مد در انتخاب لباس های روز عروسی به لوپز کمک کرده است.

این ستاره دو لباس مجلسی خیره‌کننده برای روز عروسی‌اش به تن کرد: یک لباس بدون آستین یقه باز از یک فیلم قدیمی و سپس یک لباس توری دکلته آستین بلند از مجموعه لباس عروس بهار ۲۰۲۳ زهیر مراد، طراح لباس لبنانی. قیمت دقیق لباس عروس جنیفر لوپز مشخص نیست اما قیمت لباس عروس‌هایی که زهیر مراد طراحی می‌کند از ۸ هزار دلار شروع می‌شود.

مدل مو و لباس خاص جنیفر لوپز در روز عروسی اش با بن افلک + عکس

او درباره لباس اولش گفت: «من این لباس را چند سال است که دارم. آن را نگه داشتم، نگه داشتم و حالا امروز در روز عروسی ام آن را می‌پوشم.» سپس اضافه کرد که اولین بار در یک فیلم قدیمی این لباس را پوشید، اما نگفت این لباس از کدام‌یک از نقش‌های پیشینش آمده است.

عکس های دیده نشده از جنیفر لوپز در روز عروسی اش با بن افلک

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار