دردسر جدید برای رامبد جوان

شایعاتی درباره جدایی محمد بحرانی، گوینده عروسک جناب خان مطرح شده است او با دوستاش عکسی منتشر کرده و نوشته عجب تیم خفنی!

دردسر جدید برای رامبد جوان

به گزارش زنهار؛ محمد بحرانی، گوینده عروسک جناب خان اولین کسی بود که به سانسور اسم وریا در خندوانه اتفاق واکنش نشان داد و از وریا غفوری به خاطر سانسور نامش عذرخواهی کرد.

پس از دلخوری جناب خان از تصمیم رامبد جوان برای حذف اسم وریا شایعاتی درباره جدایی او از خندوانه مطرح شد. مجتبی پوربخش مجری جنجالی شبکه ورزش با منتشر کردن عکسی از خودش کنار محمد بحرانی و حامد آهنگی باعث تعجب کاربران فضای مجازی شده است.

جناب خان با خندوانه خداحافظی کرد؟ / دردسر سانسور وریا برای رامبد جوان

 

این سه نفر که از دوستان صمیمی یکدیگر هستند با نوشتن جمله “عجب تیم خفنی” به شایعاتی جدایی محمد بحرانی از تیم رامبد جوان دامن زدند.

ماجرای حذف وریا در خندوانه

در جدیدترین برنامه خندوانه اتفاق عجیبی رخ داد. طی بازی اسم و فامیلی که میان شرکت‌کنندگان برگزار می‌شد، وقتی روی تخته سفید نام وریا نوشته شد، در نمای بعدی این نام به وحید تغییر داده شد! تصاویر این سانسور به سرعت در شبکه‌های مجازی وایرال شد.

دلیل رامبد جوان برای حذف وریا در خندوانه

رامبد جوان مجری برنامه تلویزیونی خندوانه با انتشار ویدیویی از خود توضیحاتی در مورد سانسور نام وریا در قسمتی از این برنامه را ارائه کرد و گفت که این تصمیم را با کمک تماشاگران گرفته است تا پخش برنامه با مشکل رو به رو نشود.

محدودیت و ممنوعیتی برای پخش اسم وریا نبود!

اما شبکه نسیم با انتشار اطلاعیه‌ای این رویکرد را به «سلیقه و نظر تیم تولید برنامه» مربوط دانست. در متن این اطلاعیه که توسط روابط عمومی شبکه آمده است:

«در پی رویداد پخش شده در مسابقه "قاتی بازی" در برنامه "خندوانه" شب گذشته ، پنجشنبه ۲۳ تیرماه، به اطلاع مخاطبان گرامی و فهیم شبکه نسیم می‌رسانیم که این شبکه هیچ گونه محدودیت و ممنوعیتی در پخش اسامی فرد خاصی نداشته و تصمیم اتخاذ شده، سلیقه و نظر تیم تولید برنامه "خندوانه" بوده و هیچ گونه ارتباطی با سیاست‌های سیما و شبکه نسیم ندارد.»

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار