گلشیفته فراهانی در هالیوود شگفتی سازشد

گلشیفته فراهانی که چندی پیش زادروزش بود، پنج فیلم را به عنوان پروژه های آتی خود دارد که دو تا از این فیلم ها انیمیشن است و او صداپیشه کاراکترهاست.

 گلشیفته فراهانی در هالیوود شگفتی سازشد

به گزارش زنهار، انیمیشن شیرکوآ (Schirkoa) به کارگردانی ایشان شوکلا با صداپیشگی گلشیفته فراهانی، آزیا آرجنتو و گاسپار نوئه به تولید می رسد که در دنیایی دیستوپیایی و عجیب و غریب اتفاق می‌افتد.

در انیمیشن «اژدهای پدرم/My Father's Dragon» به کارگردانی نورا تومی، گلشیفته فراهانی کنار چهره هایی مانند جودی گریر ؛ لایتون میستر صداپیشه است. این انیمیشن براساس کتاب است. المر دنبال یک اژدهای اسیر در جزیره حیات وخش می گردد و او بیشتر از آنچه فکر می کند، می یابد.

«برادر و خواهر» ساخته آرنو دپلشین که در بخش مسابقه جشنواره کن به نمایش درآمد، یکی دیگر از پروژه های آماده اکران گلشیفته فراهانی است. فیلم داستان خواهر و برادری را با بازی کوتیار و ملویل پوپو دنبال می‌کند که پس از دو دهه سکوت بعد از مرگ والدینشان مجبور می شوند دوباره یکدیگر را ببینند، . فراهانی نقش همسر ملویل را بازی خواهد کرد.

فیلم «کمدی رمانتیک/Une Comédie Romantique» دیگر فیلم آماده نمایش گلشیفته فراهانی است. این فیلم نخستین تجربه کارگردانی تیبو سیگوآ است آلکس لوتز برنده جایزه سزار و لومییر بهترین بازیگر مرد برای «Guy» نقش اول مرد این فیلم را ایفا می‌کند گلشیفته فراهانی نقش مقابل آلکس را بازی می‌کند و بازیگر بلژیکی لوسی دوبی،الیویه شانترو و... از بازیگران فرعی فیلم هستند.

فیلمنامه را تیبو سیگوآ نوشته که برای فیلمنامه «Guy» در سال 2019 نامزد جایزه سزار شد. داستان درباره مردی به نام سزار است که سروکله‌اش دوباره در زندگی سالومه پیدا می‌شود. او یکشبه از زندگی سالومه خودش را حذف کرد و پس از بازگشت پی می‌برد که از سالومه دختری سه ساله دارد.او این بار دست به هر کاری می‌زند که ارتباط او و سالومه بهتر شود..

گلشیفته فراهانی برای بازی در فیلم «کمدی رمانتیک/Une Comédie Romantique» توانست جایزه بهترین بازیگری(Meilleure Interprétation) را از جشنواره فیلم و موسیقی لا بول بدست آورد.

در قسمت دوم «خارج سازی» محصول نت‌فلیکس گلشیفته فراهانی باری دیگر مقابل دوربین رفته است. کریس همسورث نقش اصلی این فیلم را ایفا می کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار