عادل فردوسی پور در یک قدمی بازگشت به صدا و سیما

طی روزهای اخیر زمزمه بازگشت عادل فردوسی پور به صدا و سیما به عنوان مجری و گزارشگر برنامه های فوتبال شنیده می‌شود و این زمزمه ها در حال جدی تر شدن است به نحوی که برخی گمانه زنی های مطرح شده که عادل در یک قدمی بازگشت قرار گرفته است.

عادل فردوسی پور در یک قدمی بازگشت به صدا و سیما

به گزارش زنهار؛ در تازه ترین تحول پیمان جبلی، رئیس جدید صداوسیما در حاشیه سفر خود به خوزستان گفت که بازگشت فردوسی پور به تلویزیون منعی ندارد.

برخی افراد آگاه به مناسبات و شرایط حاکم بر رسانه ملی می گویند زمزمه های بازگشت عادل به برنامه های فوتبالی صدا و سیما وقتی جدی تر خواهد شد که شاهد تغییر و تحولاتی در مدیران شبکه های رسانه ملی باشیم و به ویژه علی فروغی مدیر شبکه سه سیما جای خود را به فرد جدیدی بدهد، در غیر این صورت به صرف این که پیمان جبلی رئیس صدا و سیما در پاسخ به پرسشی بازگشت فردوسی پور را بلامانع بداند، نمی تواند در وضعیت این مجری محبوب فوتبالی تغییر و تحول خاصی ایجاد کند.

با این حال این اظهارات رئیس جدید صدا و سیما که  – «رسانه ملی امانت مردم و متعلق به آن‌ها و منادی و مجری بازگشت به مردم است. صداوسیما باید مصداق واقعی رسانه مردمی باشد؛ رسانه صدای کسانی باشد که صدایشان به جایی نمی‌رسد. صداوسیما باید منعکس‌کننده مطالبات، خواسته‌ها و دغدغه‌های توده مردم باشد و نباید منعکس‌کننده نظرات و منویات یک طبقه خاص آن هم طبقه خاصی که جدای از مردم است، باشد» – گمانه زنی ها درباره بازگشت عادل فردوسی پور به برنامه های فوتبالی صدا و سیما در کسوت مجری و گزارشگر را به شدت تقویت کرده و اظهارنظر اخیر او هم که مستقیما به نام عادل اشاره کرده و بازگشت او را بدون منع دانسته، احتمال بازگشت عادل را به شدت تقویت کرده است.

روزنامه شرق در این باره نوشته است؛ حالا که جبلی آمده شایعه شده که قرار است مدیران شبکه‌های مختلف، خاصه علی فروغی در شبکه سه، تغییر کنند. با رفتن علی فروغی که از او به‌عنوان مخالف جدی عادل فردوسی‌پور یاد می‌شود، حالا این شایعه به راه افتاده که مسیر برای بازگشت عادل فردوسی‌پور هموارتر شده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار