فروش مواد مخدر توسط بازیگر زن معروف

بازیگر زن معروف پرده از رازی برداشت که او در سخت‌ترین شرایط زندگی اش تجربه کرده بود؛ دورانی که برای رسیدن به پول در مسیری غیرقابل باور قدم گذاشته بود.

فروش مواد مخدر توسط بازیگر زن معروف
به گزارش زنهار؛ صحبت های اخیر یکی از بازیگران زن مشهور هالیوودی درباره گذشته و اتفاقی غیرقابل باور، مثل یک ویروس در فضای مجازی منتشر شد؛ ماجرایی که جزئیات آن را خواهید خواند.

کامرون دیاز اعلام کرد که در گذشته مواد مخدر پخش میکرده و همه این ها درست مربوط به چند هفته قبل از اولین نقش اصلی اش در فیلم نقاب بوده است. او در یک مصاحبه پادکستی به نام زندگی دوم، این موضوع را اعلام کرده است.

طبق گفته های بازیگر زن فیلم ماسک، کامرون دیاز در آن زمان مشغول جمع‌آوری پول بود تا بتواند حرفه مدلینگ را آغاز کند اما پولش به اندازه کافی نبود، در نتیجه مجبور بود که برای ادامه کار و پس انداز پول بیشتر به پاریس برود در صورتی که آن جا هم هیچ نتیجه ای نگرفت و نتوانست کاری از پیش ببرد.

به گفته کامرون، او یک سال کامل آن جا بوده اما یک روز هم کار نکرد و هیچ پولی نداشت که با آن زندگی اش را پیش ببرد؛ هیچ کاری به او پیشنهاد نمیشد بجز یک کار که برایش چندان هم روشن و شفاف نبود. چمدانی قفل شده به او داده بودند تا با خود آن را جابجا کند، او که خبر از محتویات داخل چمدان نداشت پس از رسیدن به فرودگاه متوجه ماجرا شد.

کامرون دیاز

این خانم بازیگر 49 ساله اظهار کرده است:

تا زمانی که به فرودگاه مراکش رسیدم، نمی دانستم در حال حمل چه چیزی هستم و زمانی که متوجه شدم، وحشت کردم. تقریباً تازه‌وارد 19 سالگی شده بودم. در آن سن و سال کم آن ها به من یک ساک قفل شده دادند که داخل آن مواد جاسازی شده بود و این؛ در حالی بود که من هیچ تجهیزات امنیتی در اختیار نداشتم.

در آن زمان قوانین سفت و سخت امروزی در فرودگاه ها حاکم نبود و همین شانسی شد تا او بتواند بدون مشکل و اینکه کارش به زندان کشیده شود آنجا را ترک کند.

خوشبختانه همه این ها تا زمانی بود که بالاخره بخت به او رو کرد و توانست با جیم کری در سال 1994 فیلم بازی کند و کار خلاف را کنار بگذارد. مدت کوتاهی پس از این اتفاق هولناک در فرودگاه مراکش بود که دیاز در سن 21 سالگی برای بازی در فیلم «ماسک» انتخاب شد و مسیر زندگی اش تغییر کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار