وضعیت کیم کارداشیان وخیم شد

کیم کارداشیان که مرتبا به دلیل سوژه سازی های بی محتوا و پوچ توجه مخاطبان را بخود جلب میکند، این بار از مشکلی دردناک پرده برداشت.

وضعیت کیم کارداشیان وخیم شد
به گزارش زنهار؛ کیم کارداشیان چهره سرشناس 41 ساله که در مراسم مت گالا 2022 لباس مرلین مونرو، بازیگر و مدل آمریکای را از موزه قرض گرفت و به زور به تن کرد، در گفتگوی جدیدش با مجله Allure فاش کرد که در اثر رژیمی که برای پوشیدن لباس مرلین مونرو گرفته بیماری ‌بسیار دردناکش عود کرده است. در این بخش از نمناک به جزئیات این اخبار پرداخته ایم.
 

کیم کارداشیان

 

کیم کارداشیان یکی از چهره هایی که به دلیل استایل متفاوت وبه نمایش گذاشتن الگوهای جدیدی از مد در جهان بسیار مشهور و نه چندان محبوب است، برای شرکت در مراسم مت گالا 2022 و پوشیدن لباس مرلین مونرو که مناسب اندام او نبود، در مدت کوتاهی و با گرفتن رژیم غذایی سخت وزن کم کرد و به همین دلیل دچار بیماری شد.

کیم کارداشیان برای پوشیدن لباس مرلین مونرو در مت گالا 2022 در طول 3 هفته 7 کیلو گرم وزنش را کاهش داده بود، در گفتگوی جدیدش با مجله Allure در مورد عود بیماری ‌دردناکشاین چنین گفت:

در بدنم پسوریازیس شیوع پیدا کرد و به آرتریت پسوریاتیک مبتلا شدم. واقعا از درد نمیتوانستم دست‌هایم را تکان دهم.

کیم کارداشیان در ادامه صحبت هایش ابراز نمود که برای درمان با وجود اینکه معمولا غذاهای گیاهی مصرف میکند برای مدتی گوشت مصرف کرده و مجبور شده به دکتر روماتولوژیست برود و استروئید مصرف کند.

پسوریازیس

این سلبریتی مشهور که طرفداران به‌خصوص خود را داراست، عنوان نموده که با حذف کربوهیدرات و شکر و گرفتن رژیمی سختگیرانه توانسته است در مدت کوتاهی وزن کم کند تا بتواند لباس مرلین مونرو را به تن نماید.

لباسی را که کیم کارداشیان در فرش قرمز مت گالا 2022 به تن داشت، یکی از معروف ترین لباس های مرلین مونرو است که 60 سال پیش توسط طراح هالیوود ژان لوئیس و با کمک باب مکی خلق شد و آخرین بار مرلین مونرو آن را هنگامی که او برای تولد جان اف کندی، رئیس جمهور ایالات متحده خواند، پوشیده بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار