جنجال ازدواج دو بازیگر معروف ایرانی با یکدیگر

شایعه ازدواج ارسلان قاسمی و ترلان پروانه همچنان بعد 8 سال ادامه دارد و این ادامه دار شدن باعث نگرانی خانواده های آنها شده است.

جنجال ازدواج دو بازیگر معروف ایرانی با یکدیگر

به گزارش زنهار؛ این اولین بار نیست که شایعه ازدواج ارسلان قاسمی با ترلان پروانه در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر می‌شود. البته احتمالا آخرین بار هم این شایعه برای ترلان پروانه  نخواهد بود. اما در حال حاضر بار دیگر بخشی از رسانه‌های داخلی و برخی از کاربران مدعی ازدواج ترلان پروانه و ارسلان قاسمی سینما و تلویزیون شده اند که بررسی ما نشان می‌دهد که این خبر صحت ندارد. در ادامه حاشیه ترلان پروانه را می خوانید: 

البته این شایعه به اندازه‌ای تکراری شده که ارسلان قاسمی و ترلان پروانه نیز علاقه‌ای به واکنش نشان دادن به آن را ندارند. از همین رو اگر سری به صفحه شخصی این دو بازیگر در اینستاگرام زده باشید، احتمالا دیده اید که نه خبری از ازدواج وجود دارد و نه تکذیب آن.

با این وجود به نظر می‌رسد که برخی رسانه‌ها تنها برای جلب توجه مخاطب چنین شایعه‌ای را ساخته و به جزئیات کذب آن پرداخته اند.

اولین باری که شایعه ازدواج ارسلان قاسمی با ترلان پروانه به شکلی جدی جنجال به پا کرد، هشت سال قبل بود. شایعه‌ای که حتی خانواده ترلان پروانه را به موضع گیری علیه منتشر کنندگان اش وا داشت.

در این رابطه پریسا ابوالحسنی مادر ترلان پروانه سال ۹۳ گفته بود که این خبر باعث نگرانی من است و به واقع نمی‌دانم با این مسئله چه کار باید بکنم. ترلان ۱۶ سال بیشتر ندارد و نمی‌دانم هدفشان از انتشار این خبر دروغ چیست.

البته این شایعه سال ۹۲ هم منتشر شد و خانواده ترلان پروانه را مجبور کرد تا در حاشیه جشنواره فجر این موضوع را تکذیب کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار