الناز حبیبی دوباره ازدواج کرد؟

شایعات مربوط به ازدواج دوم الناز حبیبی با حضورش در دورهمی پایان یافت.

الناز حبیبی دوباره ازدواج کرد؟

به گزارش زنهار؛  الناز حبیبی متولد ۲۱ مرداد ۱۳۶۸، تهران بازیگر سینما و تلویزیون و دانشجوی رشته تدوین است او با بازی درسریال روزگار غریب، فاصله ها و دردسرهای عظیم به اوج شهرت رسید.

الناز حبیبی ازدواج کرده است؟

ازدواج اول الناز حبیبی با شکست همراه بود. او درباره مراسم خواستگاری خود گفته است: با وجود اینکه خانواده من در خارج از کشور زندگی می کنند، اما همچنان به آداب و رسوم ایرانی اهمیت می دهند و حتی می توان گفت تا حد زیادی سنتی هستند، به همین خاطر مراسم خواستگاری ما به همان شیوه مرسوم سنتی برگزار شد و ما در منزل، میزبان خانواده داماد بودیم، خوشبختانه چون من و مهدی حرف هایمان را با هم زده بودیم، استرسی بابت خواستگاری نداشتیم. 

طلاق نامحسوس الناز حبیبی

با اینکه اخباری مبنی بر طلاق وی در فضای مجازی و یا دیگر رسانه ها منتشر نشد اما او در یک مصاحبه وقتی مجری از او پرسید که طلاق گرفته ای یا خیر آن را تایید کرد که از همسرش جدا شده است.

ماجرای ازدواج دوم الناز حبیبی

پس از این جریان  انتشار عکس الناز حبیبی با مردی که جثه عظیمی داشت باعث انتشار شایعات ازدواج دوم الناز حبیبی شد.

 

الناز حبیبی

اما حضور الناز حبیبی با برادرش در این برنامه، به شایعاتی که در مورد نسبت آنها وجود داشت پایان داد و روشن شد که خانم بازیگر ازدواج نکرده است و این آقای خوش قد و بالا، همسر جدید الناز حبیبی نیست بلکه برادر اوست که شباهتی به او از نظر جثه ندارد!

این آقا همسر الناز حبیبی نیست؛ نسبتشون معلوم شد

او درباره بردارش گفته است: نقطه ضعفش اینه که روی فامیلش و خواهر برادر خیلی حساسه، نقطه قوتش هم اینه که اراده خیلی خوبی داره. خیلی زود تحت تاثیر قرار می گیره این نقطه ضعفشه و نقطه قوتش اینه که خیلی روح حمایتگری داره، وقتی هستش یعنی همه چی داری.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار