این زن هووی سحر قریشی شد!/ بازگشت مفتضحانه سحر به ایران/ فیلم

امیر تتلو این روزها در حال ترمیم تتوهای قبلی اش است و از اون طرف سحر و خواهران امیر برای بدست آوردن دل او در رقابت اند.

این زن هووی  سحر قریشی شد!/ بازگشت مفتضحانه سحر به ایران/ فیلم

به گزارش زنهار، امیر تتلو به جرئت می توان گفت پرحاشیه ترین سلبریتی ایرانی است که متاسفانه خیلی هم تعادل رفتاری ندارد و یک روز در توهم است خودش رو خیلی بالا می بینه و حتی به همه فحش و ناسزا می گه و دیگر روز وقتی به حالت طبیعی برگشت یه پسر باادب میشه و از همه عذرخواهی می کند.

البته تا به حالا نشده بود که خود تتلو هم به این رفتار دوگانه اش اعتراف بکنه اما روز گذشته برای نخستین بار تتلو درباره این وضعیت عجیب روحی و روانی خودش صحبت کرد.

تتلو در کانال شخصی نوشت: من تحت تاثیر مواد یا مشروبات الکلی و یا فشار و استرسایی که بهم وارد میشه بعضی وقتا صحبتای نامربوطی میکنم که دست خودم نیست!

علاوه بر اینکه خودم درشرایط مغزی درستی وجود ندارم! کلی چنل های فیک هستن! که تازه با تقلید صدای من پیاز داغشو زیاد هم میکنن!

من صرفا یه خواننده ی عادی هستم! که بعضی وقتا دچار توهم میشم و فکر میکنم که رویاهای مغزم واقعی هستند!

واقعا من حتی نمیتونم چهارتا روپایی بزنم چه برسه به قهرمانی جهان و فوتبال و میخوام دیگه در این مورد صحبت نکنم!

این مورد آخر درباره ادعای چند روز پیش امیر تتلو بود که گفته بود اگه به تیم ملی دعوت بشه می تونه کاری بکنه که ایران قهرمان جام جهانی بشه!

البته امیر تتلو یکسری اعترافات تلخ دیگری هم داشت که حسابی طرفدارانش رو ناامید کرد اون گفت: بعضی موقع ها یهو فاز گنگ میگیرم همه رو فحش میدم در صورتی که کلا هفتاد کیلوام بدرد‌ نخور سیگاری معتاد....

تتو جدید و دردناک امیر تتلو

تتل خان برای خودشون تتو جدید زدن و با هر سوزنی که به بدنش میزنه فورا اعلام میکنه تا مبادا هوادارا بی خبر بمونن. تتلو یه نظر جالب راجع به این موضوع داره و اونم اینه که به نظرش تتو و سوزن زدن قوی ترش میکنه و انرژی بد رو ازش دور میکنه.

تتلو حتی درباره وِگن شدنش هم نظری خاصی داره و میگه گوشت حیوانات رو نمیخورم چون اونا مارو نفرین میکنند و نفرینشون برمیگرده تو زندگی خودم و کائنات و طبیعت برام اذیت کننده هستن!

5 سال پیش در چنین روزهایی (9 خرداد 1396) امیر تتلو تصویری از الهام چرخنده با حجاب کامل در اینستاگرامش منتشر کرد و او را "بانوی واقعی ایرانی" خواند حالا اما تتلو دوباره این پست رو در صفحه شخص خودش منتشر کرد.

تتلو نوشت: «بانوى واقعیه ایرانى از خداوند میخوام که همیشه سلامت و خوشحال باشین شما نشان دادین که فقط مردها نیستن که میتونن قوى باشن!!! روزى که مردم بفهمن تغییر واقعا ممکنه و هر شخصى میتونه تغییر کنه اینم میفهمن که شما جزو اولین اشخاص بودین و اون روز زیاد دور نیست … !»

سحر قریشی که مدتی می شود هیچ عکس یا ویدیو واضحی از او منتشر نشده و همش یا در حال تتو زدن است و یا تو حیاط و پای منقل امیر مشغول آتش بازی است این بار با انتشار ویدیویی هنر آشپزی و خانه داری اش را به همه نشان داد.

سحر قریشی که طبق گفته خودش، با امیر تتلو ازدواج کرده، در این ویدیو نشان داده که مشغول آشپزی کردن و خانه داری است.

او قبل تر گفته بود که از سینما خداحافظی کرده و دیگر به این فضا بر نمی گردد.

البته گویا فقط این سحر خانوم نیست که برای دلبری از شوهرش قابلمه به دست شده آشپزی می کند. نغمه و نسیم خواهران امیر تتلو هم برای اینکه خودشون رو از تب و تاب نیاندازند اون ها هم هر کدوم به نحوی سعی کردند برای امیر تتلو آشپزی کنند. نسیم مقصودلو خودش ویدیویی منتشر کرد که در حال پختن باقالی قاتو برای برادرش است و کلی هم توضیح داد که چی جور با اکسیر عشق غذا رو خوشمزه می کنه. خواهر دیگه امیر هم با همکاری یکی از اعضای تیم تتلو ویدیویی از طرز تهیه سالاد مخصوص برای امیر تتلو منتشر کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار