خبر سرطان مجری معروف همه را ناراحت کرد

مجتبی پوربخش مجری شبکه ورزش با انتشار یک پست در صفحه شخصی اش از ابتلا خود به بیماری سرطان خبر داد.

خبر سرطان مجری معروف همه را ناراحت کرد

به گزارش زنهار؛ مجتبی پور بخش مجری شبکه ورزش با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت که به بیماری سرطان مبتلا شده است.

مجتبی پوربخش نوشت:

سلام به همه راستش امروز دو سال از زمانی که متوجه شدم درگیر بیماری سرطان خون هستم.

میگذره تو این دو سال فقط یک تعداد محدودی از دوستای خیلی نزدیکم از این ماجرا خبر داشتن و به دلالیل زیادی که چندتاشو حتما خواهم گفت کسی از این موضوع اطلاع نداشت .

یکی از مهمترین دلایلی که دوست نداشتم باز گوش کنم اولا شرایط روحی خودم بود که برام خیلی سخت بود پذیرشش و روزهای سختی رو پشت سر گذاشتم تا اینکه بالاخره باهاش کنار اومدم .

یکی از دلایل دیگم این بود که دوست نداشتم کسی بهم ترحم کنه یا قضاوتم کنه و بخاطر بیماریم با چشم دیگه ای بهم نگاه کنه وکلا از هیچکس تو زندگیم انتظار همراهی هم نداشتم .

بعد از صحبت با مشاور و یکسری دوستام متوجه شدم که همین نگفتن بیماریم باعث میشه فشار زیادی به خودم بیارم و وقتی نمیتونی دلیل درستی برای خستگی های غیر معمولت بیاری یا وقتی با یه سرماخوردگی ساده بیش از آدم های عادی باید مراقبت کنی که زودتر خوب بشی وخیلی مسائل ریز و درشت دیگه خیلی سخت میشد مخفی کردنش برام .

امشب اما تصمیم گرفتم این اتفاق رو با شما در میان بزارم و اینم بگم که این بیماری بهم یاد داد تا وقتی که خدا بهت فرصت نفس کشیدن می ده باید از هر روزش استفاده کرد .

به دوستام محبت کنم . تو کارهام تلاش کنم .

تا میتونم خاطرات خوب بسازم که یادگار بمونه و تا میتونم دل بدست بیارم . پشت مردمم باشم از هیچی جز خدا نترسم .

توکلم بخداست و سعی میکنم از روزهایی که خدا بهم داده درست استفاده کنم الکی هم ادا در نمیارم که من به مبارزه با سرطان میرم و شکستش میدم به تقدیر الهی احترام میزارم هر چی خیره همون میشه . دمتون گرم

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار