شغل بازیگر معروف قبل از بازیگری

ابوالفضل پورعرب شب گذشته مهمان خندوانه بود.

شغل بازیگر معروف قبل از بازیگری

به گزارش زنهار؛  ابوالفضل پورعرب متولد ۱ تیر ۱۳۴۰ در تهران است او که تجربه سه ازدواج ناموفق داشته و مدتی هم با بیماری سرطان دست به گریبان بود.  پورعرب  در ۴۹ سالگی به دلیل ابتلا به بیماری سرطان اثنی عشر در بیمارستان بستری و تحت شیمی درمانی قرار گرفت و بعد از پنج سال و سه عمل جراحی به این بیماری غلبه کرد.

 ابوالفضل پورعرب شب گذشته به عنوان مهمان در برنامه خندوانه حضور یافت. او درباره شغل قبل از بازیگر شدنش گفت: من پدرم آموزش پرورشی بود، خواهرم معلم بود و داداشم هم معلم بود، من هم رفتم برای تربیت معلم و دو سال معلم بودم، ۲۱ یا ۲۲ سالم بود و معلم هنر بودم، بیشتر سرود خوندن بود تو کلاس، من سعی می کردم خیلی شاد برگزار کنم کلاسم رو، توی جاده ساوه درس می دادم، از سنندج اومدم، رفتم اونجا، خیلی خوب بود اون روزگار خیلی خوب.

او در ادامه گفتگوی خود با مجری برنامه خندوانه به سؤال او (اگه بازیگر نمی شدید چکاره می شدین؟) اینگونه پاسخ داد: من یقینا اگه دکتر می شدم موفق می شدم، اگه مهندس می شدم موفق می شدم، چون کار سختیه کار سینما تلاشم رو می کردم آدم مثبتی باشم تو زندگیم اما اندازه اش یه چیز دیگه است، اینکه چقدر موفقیت؟ این رو مردم تعیین می کنن و الهی شکر بعد از این همه سال تو خیابون که راه میرم شرمنده ام.

من دست مردم رو می بوسم، من رویای دیگه ای به جز سینما نداشتم، عاشق سینما شدم، از اون موقع که با بابا اینا رفتم سینما و سنگام رو دیدم، بابام نمی برد ما رو سینما، گرفتار بود و انقدر فرصت نداشت که ما رو سینماو... ببره، من رفته رفته کارم به تئاتر کشید و بعد هم امتحان دادم برای هنرستان صدا و سیما، هنر قبول شدم و رفتم به سمت و سوی دانشسرای هنر و چند سال پیانو و ویلون می زدم و سال سوم و چهارم تخصصی سینما شد و دیگه سینما و تئاتر خوندم.

ابوالفضل پورعرب تاکنون از دو تجربه ازدواج اول و دوم ناموفق خود صحبت نکرده است اما از این ازدواج ها صاحب یک پسر بنام پوریا و یک دختر بنام رویا می باشد

پورعرب برای سومین بار در سال ۱۳۷۹ وقتی ۳۹ ساله بود با آنا نعمتی ۲۳ ساله ازدواج کرد که حاصل این زندگی دختری بنام رایکا می باشد. او بعد از ازدواج مخالف بازیگری همسرش بود به همین خاطر خانم نعمتی فقط در فیلم مسافر ۱۳۷۹ کنار ایشان بازی کرد تا اینکه از هم جدا شدند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار