اظهارات واقعا عجیب بازیگر زن مشهور درباره آزار جنسی در سینما

بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون ابراز امیدواری کرد که کار انتخاب بازیگر با شایسته‌سالاری اتفاق بیفتد نه اینکه فکر کنیم یک عده محدود باید همیشه باشند. آزیتا ترکاشوند با اشاره به حواشی می‌تو گفت: برچسب آلودگی را برای سینمای ایران، ساختگی می‌دانم.

اظهارات واقعا عجیب بازیگر زن مشهور درباره  آزار جنسی در سینما

به گزارش زنهار، آزیتا ترکاشوند بازیگر سینما و تلویزیون در واکنش به درخواست گروهی از سینماگران زن برای افشا و مقابله با آزار جنسی گفت: «مردان سینمای ایران شریف اند». او افزود: «نمی گویم هیچ اتفاقی نیفتاده اما آن قدر نیست که مجموعه سینما را تحت الشعاع قرار دهیم.»

ترکاشوند گفت: در هر شغلی ممکن است مشکلاتی باشد. حتماً هرجایی آدمِ خوب و بد هم پیدا می شود. اما این نکته لازم به یادآوری است مردان سینمای ایران شریف اند و خانواده سینما شریف است. آدم های نجیب، خانواده دار و تحصیل کرده ای در سینما فعال اند و قابل احترام اند. افرادی که برای فرهنگ و هنر این مرز و بوم، تلاشِ شبانه روزی دارند. همه سختی های کار را به جان خریدند و بی انصافی است که به خاطر چند نفر و چند مورد، خانواده ای را زیر سؤال ببریم. خدا را شکر می کنم در سینمایی کار می کنم که مردان شریفی دارند و هیچ وقت این اجازه را به خودم نمی دهم اگر مواردی هم داشته همه را به یک چوب برانم و این برچسب را بزنم.

وی افزود: به همین خاطر است که برچسبِ آلودگی و سیاهی را برای سینمای ایران، ساختگی می دانم. مردان و زنان ما در سینمای ایران شریف اند؛ مادرانی داریم قابل احترام و دخترانی داریم که پدران و مادرانِ عزیز و محترمی دارند. نمی گویم هیچ اتفاقی نیفتاده اما آن قدر نیست که مجموعه سینما را تحت الشعاعِ آن قرار دهیم.

جنبش "می تو" توسط شقایق نوروزی همکار شبکه ایران اینترنشنال در خارج از کشور و برای تخریب وجهه سینمای ایران راه اندازی شده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار