تتلو دوباره به جان سحر قریشی افتاد

تتلو از آشپزی بد سحر قریشی شاکی شد.

تتلو دوباره به جان سحر قریشی افتاد

به گزارش زنهار؛ مدت زیادی از رابطه تتلو و سحر قریشی نگذشته بود که دعوای  آنها که ظاهرا به خاطر فریادهای سحرقریشی بر سر تتلو بود در فضای مجازی حسابی جنجالی شد.

تتلو با انتشار متن های تند علیه سحر قریشی اعلام کرد که او معتاد است و رفتارهای عجیبی دارد به همین خاطر دیگر قصد ادامه رابطه با او را ندارد. البته آتش این دعوا در عرض چندساعت با عذر خواهی خانم بازیگر خاموش شد. با این حال هنوز حاشیه های رابطه های آنها هرچند یکبار دوباره داغ می شود.

تتلو از آشپزی بد سحر قریشی شاکی شد

اگرچه تتلو اعلام کرده است که در اینستاگرام پیجی ندارد اما در کانال تلگرامی خود با طرفدارانش ارتباط دارد. او در جدیدترین متن هایی که منتشر کرده است از دست پخت خانم های خانه که به نظر می رسد اشاره مستقیمی به سحر قریشی دارد شکایت کرده است. او نوشته است: هشتاد بار به خانم های تو خونه گفتم آقا شما فقط یه آشپزی رو گردن بگیرین اونم تا وقتی آشپز بیاد هی خراب کردن ریختن دور هی اسراف آخرسر گفتم آقا من غذا نمیخوام! رفتم ی مدل قارچی که  دوس داشتمو گرفتم با ی مدل همبرگر وگن با سیب زمینی آماده

 

تتلو از دست پخت سحر قریشی شاکی شد؛ خودم غذا پختم!

 

در حالی کـه سال گذشته شایعات در فضای مجازی درباره رابطه این دو چهره مشهور ادامه داشت، سحر قریشی روز دوشنبه در کانال یوتیوبش ویدئویی از خود منتشر کرد کـه بسیار خبرساز شد. این ویدئو سحر قریشی را دریک ویلا در حال بازی با آتشنشان می داد، ویلایی بسیار شبیه بـه خانه ی تتلو در ترکیه کـه خود بارها عکس هایی ازآن منتشر کرده اسـت.

اما این همه ماجرا نبود و سحر قریشی کپشن این ویدئو رابا شماره ۷۸ هم بـه اتمام رسانده بود، یعنی همان عددی کـه همیشه پایان بخش پیام های‌ امیر تتلو در فضای مجازی بوده اسـت.این اتفاق بازار گمانی زنی درباره ی رابطه سحر قریشی و امیر تتلو را بیش از پیش داغ کرد.بـه خصوص کـه تتلو هم طی روزهای گذشته در کانال یوتیوبش از طرفداران خود خواسته بود عضو کانال یوتیوب سحر قریشی کـه بـه تازگی بـه راه افتاده، شوند. پس از آن با انتشار عکس‌های مشترک آنها رابطه خود را علنی کردند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار