مهریه باورنکردنی «بازیگر خانم» از زبان شوهرش

منوچهر هادی تعداد سکه های مهریه یکتا ناصر را لو داد.

مهریه باورنکردنی «بازیگر خانم» از زبان شوهرش

به گزارش زنهار؛ یکتا ناصر و منوچهر هادی در ۲۰ اسفندماه ۹۴ به عقد یکدیگر درآمدند. 

ماجرای آشنایی یکتا ناصر و منوچهر هادی

یکتا ناصر درباره ازدواجش با منوچهر هادی گفته است: فرآیند پیچیده‌ای داشت، آشنایی ما با دعوا آغاز شد. قرار بود برای کاری همکاری داشته باشیم، اما به خاطر بدقولی که چند نفر دیر به جلسه آمدند من از آن دفتر قهر کردم، حتی بعد‌ها شنیدم که به تهیه کننده گفته بودکه اگر این خانم باشد من کار نمی‌کنم و من هم این را گفته بودم. به هر حال این فیلم انجام شد و همکاری ادامه داشت.

وی ادامه داد: منوچهر خیلی با صداقت موضوع ازدواج را مطرح کرد، برای من عجیب وغریب بود که آدم‌هایی در دنیا باشند که اینقدر با صداقت صحبت کنند.

مهریه باورنکردنی یکتا ناصر از زبان همسرش

منوچهر هادی  نیز در این باره گفته است: ما حین همکاری مداوم در سه فیلم مختلف با هم آشنا شدیم و همین آشنایی ازدواجمان را رقم زد. در این رابطه منوچهر هادی ابراز داشت: مهمترین اتفاق زندگی من در سال ۹۴، آغاز زندگی با یکتا ناصر بود که در روز پنجشنبه ۲۰ اسفند این عمل انجام شد. از این بابت خوشحالم چراکه امید من در زندگی با این کار بیشتر شد.

منوچهر هادی درباره مهریه یکتا ناصر گفته است: مهریه همسرم یکتا ناصر فقط ۵ سکه بود.

یکتا ناصر کمتر از یک سال بعد از ازدواج صاحب دختری به نام سوفیا شد. منوچهر هادی، درسال ۱۳۶۳ درجنگ ایران وعراق پدرش را ازدست داد و پس از دریافت دیپلم در رشته الکتروتکنیک پا به عرصه هنر گذاشت و تجربه هایی چون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارک را از سر گذراند.

یکتا ناصر و نکاتی جالب از او

تیم مورد علاقه یکتا ناصر پرسپولیس است.دوست صمیمی اش آرام جعفری است.مهریه یکتا ناصر ۵ سکه طلا است.بسیار مهربان است ولی در برخورد اول بسیار جدی و سرسخت به نظر می آید.زودرنج است ولی به نظر خودش این زودرنجی به خاطر شغلش است که ناخوداگاه حساس و نکته سنج تر می کند.

یکتا ناصر

مادر شدن یکتا ناصر 

۲۲ آذر سال ۹۵ دختر  یکتا ناصر  و منوچهر هادی به دنیا آمد. اسم دختر این دو هنرمند سوفیا است.

یکتا ناصر با دخترش

یکتا ناصر با دخترش

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار