ابراز عشق عجیب خانم بازیگر به شوهرش پس از طلاق

زن و شوهر بازیگری که به جرئت یکی از جنجالی ترین طلاق های ثبت شده چهره های معروف را داشتند، همچنان در حال خبرسازی هستند.

ابراز عشق عجیب خانم بازیگر به شوهرش پس از طلاق

به گزارش زنهار؛ تصاویر و جزئیات دادگاه جنجالی امبر هرد و جانی دپ معروف که مدتیست یکی از داغ ترین خبرهای فضای مجازی می باشد، چندین روز پیش بعد از 6 هفته برگزاری دادگاه با برد جانی دپ به پایان رسید و امبر هرد محکوم به پرداخت 10 میلیون دلار غرامت و 5 میلیون دلار غرامت جزایی شد.

بعد از صدور رای دادگاه و به تازگی امبرهرد در یک مصاحبه تلویزیونی از شرایط زندگی‌اش پس از اعلام رأی دادگاه ویرجینیا گفت و صحبت های شوکه کننده و تامل برانگیزی را عنوان کرد که در ادامه این بخش از چهره ها در نمناک می خوانید.

امبر هرد هنوز هم عاشق جانی دپ است!

امبرهرد همسر سابق جانی دپ که ادعا نموده بود در طول زندگی مشترک، جانی دپ با وی بدرفتاری جسمی داشته است و معمولا تحت تاثیر مواد مخدر یا الکل بوده است، در اولین مصاحبه‌ تلویزیونی‌اش پس از شکست در دادگاه با «ساوانا گاتری» در شبکه NBC حرف های ضد و نقیضی زد و اعلام کرد با وجود همه اتفاقات قطعا هنوز جانی دپ را دوست دارد!.

امبر هرد در این مصاحبه عنوان کرد:

"عاشقش هستم. از تمام وجود عاشقش هستم. و تمام تلاشم را کردم تا یک رابطه عمیقاً معیوب را اصلاح کنم. نتوانستم. به هیچ وجه حس بد یا خصومتی با او ندارم. می‌دانم که شاید درک کردنش دشوار باشد یا شاید خیلی راحت. اگر تا به حال عاشق کسی شده باشید درکش راحت است."

امبر هرد در بخشی از مصاحبه خود بیان کرد:

من آنها (هئیت منصفه) را سرزنش نمیکنم. در واقع درک میکنم. جانی یک شخصیت دوست داشتنی است و مردم احساس میکنند او را میشناسند. او یک بازیگر فوق‌العاده است.

صحبت های امبر هرد و ابراز عشقش به جانی دپ پس از رای دادگاه واکنش هایی را در فضای مجازی به راه انداخت، برخی از کاربران معتقدند امبرهرد می خواهد بار دیگر شانس خود را امتحان کند چرا که توان پرداخت غرامت به جانی دپ را ندارد.

جانی دپ پول نمی خواهد!

بنجامین چو وکیل جانی دپ در مصاحبه‌ای جدید ابراز کرده ممکن است جانی دپ از گرفتن غرامت و جریمه‌ای که از سوی دادگاه برای امبر هرد تعیین شده بگذرد و این مبلغ را از او نگیرد!

بنجامین چو در این باره گفت:

"همانطور که آقای دپ شهادت داد این شکایت و دادگاه هرگز برای پول نبود و فقط برای بازگرداندن اعتبار جانی دپ بود و او اینکار را انجام داد."

برنامه آینده امبر هرد پس از رای دادگاه

امبر هرد در گفت و گو با ساوانا گاتری از برنامه آینده اش گفت و اعلام کرد:

"تمام وقت مادر خواهم شد به شکلی که لازم نباشد با وکلا دائماً تماس بگیرم."

از جانی دپ می ترسم!

امبر هرد در بخش دوم از مصاحبه تلویزیونی در پاسخ به سؤال مجری برنامه که آیا نمی‌ترسد دوباره با شکایت دیگر همسر سابقش دپ مواجه شود، گفت:

"می‌ترسم صرف نظر از هر کاری که انجام دهم، هر چه بگویم و به هر شکلی که بگویم، هر قدمی که بردارم فرصت دیگری است برای این نوع ساکت‌سازی."

امبر هرد:هیچ وقت دروغ نگفتم

امبر هرد که در سال 2018 در مصاحبه ای با واشینگتن پست مدعی خشونت خانگی شده بود و با همین مصاحبه به حرفه جانی دپ ضربه مهلکی وارد کرده بود، در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد منظورش با جانی دپ نبوده است و قصد تحریم دپ را نداشته است!

همسر سابق جانی دپ (امبر هرد) در بخش اول این مصاحبه در مورد حرف هایی که در دادگاه زده و اتهاماتی که به جانی دپ وارد کرده، گفته است:

"اشتباهات زیادی مرتکب شده‌ام، اما همیشه حقیقت را گفته‌ام."

امبر هرد به رای دادگاه نیز واکنش نشان داد و آن را غیر منصفانه خواند و گفت:

"اما حتی کسی که تردیدی ندارد من سزاوار همه این نفرت‌ها و سرزنش‌ها هستم، حتی اگر فکر می‌کنید دروغ می‌گویم، باز هم نمی‌توانید به چشم من نگاه کنید و بگویید در شبکه‌های اجتماعی عدالت برقرار شده. نمی‌توانید به من بگویید که منصفانه بوده است."

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار