علاقه بازیگر زن ۶۴ ساله به رابطه با مردان جوان !

ظاهرا تور مدونا تنها برای به دام انداختن مردان جوانی برگزار می شود که با نگاه به شناسنامه آنها می شود گفت جای پسر او هستند.

علاقه بازیگر زن ۶۴ ساله به رابطه با مردان جوان !

به گزارش زنهار؛ ظاهرا تور مدونا تنها برای بدام انداختن مردان جوانی برگزار می شود که با نگاه به شناسنامه آنها می شود گفت جای پسر او هستند تا فردی برای رفع عطش سیری ناپذیر هوس های یک زن پا به سن گذاشته.

مدونا، ۶۴ ساله، پس از سه سال رابطه، ظاهراً از نامزد جوان خود ، احلامالیک ویلیامز ۲۸ ساله، جدا شده است.

گفته می شود که این خواننده ۶۴ ساله به دلیل مشغله کاری برایش بسیار سخت است که رابطه رمانتیک خود را با عشق ۲۸ ساله خود حفظ کند.

مدونا در سال ۲۰۱۹، چهار سال پس از ملاقات با او در تور Rebel Heart، با احلامالیک در رابطه است. در آن زمان، او یکی از رقصندگانی بود که در تور همراه او بود.

مدونا و همسرش

مدونا و نامزدش احلامالیک

پیش از این مدونا و رقاص ۲۶ ساله ی هلندی تیمور استفنس ارتباط داشت.

بسیاری از رسانه ها از تیمور بعنوان Toy Boy (مرد جوانی که رابطه نامشروع و یا رمانتیک با یک زن مسن تر دارد) تازه ی مدونا نام برده اند.

ln

 

گفتنی است مدونا پیش از تیمور رابطه اش را با ابراهیم زیبات جوان فرانسوی و الجزائری تبار، ۲۸ ساله که سه سال با او بود، پایان داده بود.

جدا شدن از زیبات پس از انتشار تصاویر مدونا با همسر اسبق تر! این خواننده پاپ زن یعنی “شان پن” رخ داد.

پیشتر تفاوت سنی وی با زیبات فرانسوی، کریستوفر برادر مدونا را بر آن داشت تا از خواهرش به خاطر ارتباط های پیاپی با جوانان کم سن و سال تر از خود، انتقاد کند و در مصاحبه با سایت ”رادار آنلاین” این رابطه را ”وحشتناک” توصیف کرد.

او افزود که سه سال است با مادونا به خاطر این رابطه صحبت نمی کند.

 

پیش از زیبات، دنیس رادمن، ستاره سابق ان‌بی‌ای، مدتی با مدونا مرتبط بود.

مدونا همسر سابق “شان پن” بازیگر مشهور آمریکایی است. آن‌ها در سال ۱۹۸۸ میلادی و پس از آن‌که‌ “شان پن” در پی یک اختلاف زناشویی با «چوب بیسبال» به مدونا حمله کرد و او را مورد ضرب و شتم قرار داد، از هم جدا شدند.

مدونا پس از ۸ سال زندگی با گای ریچی از او هم طلاق گرفت و پس از آن با ابراهیم زیبات آشنا شد.

شاید ریشه این رفتارهای انحرافی مدونا را در مصاحبه اکتبر ۲۰۱۳ او بتوان یافت. رازی که برملا می کرد وی در سن ۱۹ سالگی بر پشت‌بام ساختمانی در شهر نیویورک مورد تعرض قرار گرفته‌ است.

عکس جدید مدونا در 64 سالگی!

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار