افاضات خنده دار امیر تتلو درباره گوگوش!/ فیلم

تتلو به تازگی ویدیویی در کانال یوتویب خود منتظر کرد و درباره معین و گوگوش صحبت های جالبی کرد. تتلو در این ویدیو گفت که به معین علاقه مند است و آوازهای لایو او را دوست دارد اما گوگوش دیگر پیر شده و بهتر است از خوانندگی خداحافظی کند.

افاضات خنده دار امیر تتلو درباره گوگوش!/ فیلم

به گزارش زنهار، امیر تتلو خواننده زیرزمینی و آهنگساز ایرانی با نام شناسنامه ای امیر حسین مقصودلو در محله مجیدیه تهران در ۳۰ شهریور ۱۳۶۲ ( در برخی از منابع ۱۳۶۶ )  به دنیا آمده و تا دیپلم ریاضی فیزیک بیشتر تحصیل نکرده و دارای دو خواهر می باشد خودش کوچکترین فرزند خانواده است پدرش فوت کرده و قبل از مهاجرت از ایران با مادر زندگی می‌کرد. اصالتا ترک بوده و اکنون در ترکیه زندگی می کند.

در شهریور ۱۳۹۸ تتلو از هوادارانش خواست تا اقدام به گذاشتن ده میلیون کامنت زیر پست او در صفحهٔ اینستاگرام‌ اش کنند

. در پایان، این اتفاق رخ داد و ۱۸ میلیون کامنت از سوی کاربران به صفحهٔ تتلو فرستاده شد و این رویداد واکنش افرادی مانند عمادالدین باقی  و صادق زیباکلام و دیگر تحلیل‌گران و رسانه‌ها را در پی داشت که با یادداشت‌های خود به تحلیل و بررسی آن پرداختند.

در فروردین ۱۳۹۹ نیز گفت‌وگوهای زندهٔ وی در حساب اینستاگرامی‌اش بیننده‌های زیادی داشت و در یکی از گفت‌وگوها تعداد بینندگان به بیش از چهارصد هزار نفر رسید که نوعی رکورد محسوب می‌شد و بازتاب‌های زیادی در محافل رسانه‌ای داشت

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار