همسر سپهر حیدری با عمل جراحی بازیگر جهانی شد/ چهره جدید/ فیلم

آرام جوینده همسر سپهر خان حیدری می باشد که داره پا به عرصه ای جدید از بلاگری میرسه و اینار اسکویید گیم طور ویدیو آرایشی منتشر کرد.

همسر سپهر حیدری با عمل جراحی بازیگر جهانی شد/ چهره جدید/ فیلم

به گزارش زنهار،  آرام جوینده همسر شاخ و پر اِفاده سپهر حیدری می باشد که این روزها با پول همسر جان و بلاگری خودش در دبی زندگی لوکس و بی دردسری دارند. البته که مشکلات در زندگی هر کسی وجود داره اما خب وقتی پول باشه و امکانات هم فول، خب قطعا خیلی از مشکلات به زیبایی حل میشه!!

سپهر حیدری چند سالی میشه که با آرام جوینده ازدواج کرده و روالی که خانوم جوینده در تغییر چهره داشتن رو فکر کنم کسی نداشته! وی به معنای واقعی کلمه شاخ تشریف داشتن و تصاویرشون نشون میده که از شاخ های ترسناک روزگار هم بودن چرا که عمل و تزریقاتی که ایشون در چهره انجام دادن چندان نرمال و جالب نیست!

 

اما حالا از گذشته آرام خانوم که در بیایم و برسیم به حال حاضر ایشون، باید بگیم که وی چند وقتی میشه که از طریق بلاگری و آنلاین شاپ درآمد دارند اما خب تو این دو سه هفته اخیر حسابی بیشتر از قبل اکتیو شدن و فیلم و عکس های بسیاری منتشر می کنند. در ادامه جدید ترین ویدیوی که آرام جوینده جهت نشون دادن میکاپ با خلاقیت اسکوید گیم به اشتراک گذاشت رو مشاهده می کنید.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار