پایتخت 7 به نوروز 1402 می‌رسد؟

نوروز دهه نود با فصل‌های مختلف سریال پایتخت گذشت. اما پس از انتشار سری ششم در سال ۱۳۹۹ برخی حواشی به وجود آمد، بخشی از عوامل پایتخت اعلام کردند که اختلاف سازندگان و صداوسیما باعث شده تا فصل هفتم ساخته نشود.

پایتخت 7 به نوروز 1402 می‌رسد؟

به گزارش زنهار؛ آخرین اظهار نظر در مورد ساخت فصل هفتم مربوط به محسن تنابنده و اوسط بهمن ماه سال گذشته است. او گفته بود که ما دوست داریم کار کنیم، اما مسئولان تلویزیون هنوز تصمیمی نگرفته اند و هر بار که آن‌ها صحبت می‌کنیم، آن‌ها توپ را به میدان سازندگان پایتخت می‌اندازند.

حالا با گذشت ۵ ماه از این اظهار نظر، مهدی فرجی تهیه کننده و از مدیران اسبق تلویزیون احتمالاتی در باره ساخت فصل هفتم مطرح کرده است.

او که به عنوان مشاور فصل ششم پایتخت هم حضور داشت، حالا به رسانه‌ها گفته که من فکر می‌کنم حتماً فصل هفتم در کار است و ان‌شاءالله اتفاق می‌افتد.

البته فرجی به مسئولان تلویزیون و سازندگان پایتخت توصیه کرده که منتها به جای اینکه بروند در رسانه‌ها راجع به هم گفتگو کنند، بنشینند در کنار هم گفتگو کنند. وقتی برندی تولید می‌شود آن‌قدر ارزش دارد که بگوییم رئیس شبکه با رئیس سیمافیلم عواملش را فرا بخوانند و جلسه بگذارند تا مشکلات و موانع برطرف شود.

اما با این وجود هنوز اهالی تلویزیون و پایتختی‌ها واکنشی به موضوع ساخت فصل هفتم پایتخت نشان نداده اند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار