فیلم رقص بازیگر زن و مرد مشهور سینمای ایران باهم لو رفت!/ ویدئو

در ادامه سکانسی از فیلم قدیمی با حضور و ایفای نقش علی شادمان مشاهده خواهید کرد.

فیلم  رقص بازیگر زن و مرد مشهور سینمای ایران باهم لو رفت!/ ویدئو

به گزارش زنهار، علی شادمان بازیگر جوان و قدر ایرانی است. علی شادمان با بازی در فیلم سینمایی"میم مثل مادر"وارد عرصه سینما و بازیگری شد. علی شادمان متولد 1375 و اصالتا کرد ایلام است. علی شادمان در خانواده ای کم جمعیت متولد شده است و تنها دارای یک خواهر است. علی شادمان را این روزها در سریال یاغی در حال درخشش و ایفای نقش میبینیم.

"یاغی" روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند.

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، آبان عسکری، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، عباس جمشیدی فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیر رضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، سیدمحمد هادی دیباجی، الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسنلو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام فر، پگاه سعیدی، لادن ژاوه وند، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی و نیلوفر شهفری به هنرمندی پرداخته‌اند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار