خداحافظی چهره محبوب سینما تکذیب شد

در حالی که پیش از این خبر خداحافظی همیشگی حمید جبلی از تلویزیون و نمایش خانگی به طور گسترده منتشر شده بود، امروز مهدی فرجی از مدیران قدیمی تلویزیون از بازگشت این بازیگر و کارگردان محبوب به برنامه‌سازی خبر داد.

خداحافظی چهره محبوب سینما تکذیب شد

 

 

به گزارش زنهار؛ حمید جبلی (زاده ۱۳۳۷ در تهران) بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما، کارگردان و فیلمنامه‌نویس ایرانی است.

برای بعضی از ما تصویر ثابتی که از حمید جبلی به یاد مانده، نقش او در مجموعه های " محله ی برو بیا " و " محله ی بهداشت " است

حمید جبلی،با مدرک تحصیلی دیپلم است که فعالیت خود را در سال 1351 در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد و در سال 1357 نیز در تئاتر مشغول به کار شد.فعالیت در تلویزیون را از سالهای اول دهه شصت با بازی در مجموعه تلویزیونی محله بر و بیا آغاز کرد

در حالی که پیش از این خبر خداحافظی همیشگی حمید جبلی از تلویزیون و نمایش خانگی به طور گسترده منتشر شده بود، امروز مهدی فرجی از  مدیران قدیمی تلویزیون از بازگشت این بازیگر و کارگردان محبوب به برنامه‌سازی خبر داد.

فرجی در این مورد به تسنیم گفت:«فکر می‌کنم به زودی خواهید شنید که آقای حمید جبلی سریالی را در واقع نویسندگی و اداره خواهند کرد. ان‌شاءالله امیدوارم که ساخته شود. البته بنا دارد با تلوبیون همکاری داشته باشد. این اتفاق بیفتد یک سریال در حوزه کودک و نوجوان ساخته خواهد شد.»

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار