بریتنی اسپیرز قبل از ازدواج از سام چه تعهدی گرفت؟

بریتنی اسپیرز اطمینان پیدا کرده است که دارایی ها و ثروت ۶۰ میلیون پوندی اش به خوبی حفاظت می شود پیش از اینکه با سام اصغری ازدواج کند زیرا به ادعای رسانه ها این دو توافقنامه قبل از ازدواج امضا کرده اند.

 بریتنی اسپیرز قبل از ازدواج از سام چه تعهدی گرفت؟

به گزارش زنهار، بریتنی اسپیرز اطمینان پیدا کرده است که دارایی ها و ثروت ۶۰ میلیون پوندی اش به خوبی حفاظت می شود پیش از اینکه با سام اصغری ازدواج کند زیرا به ادعای رسانه ها این دو توافقنامه قبل از ازدواج امضا کرده اند.

خواننده مشهور ۴۰ ساله روز پنج شنبه گذشته در خانه اش در لس آنجلس با سام ۲۸ ساله ازدواج کرد در حالی که ۶۰ مهمان سرشناس در مراسمشان حضور داشتند و ظاهراً یک سری مدارک را امضا کرده اند پیش از اینکه بخواهند باقی عمرشان را در کنار هم خوش بگذرانند.

بسیاری از کاربران در شبکه های مجازی و به ویژه در ایران گفته بودند که سام اصغری با توجه به اختلاف سنی که با بریتنی دارد تنها به خاطر پول اسپیرز با وی ازدواج کرده و در صورتی که خبر توافقنامه قبل از ازدواجشان صحت داشته باشد، سام اصغری به هیچ شکلی نمی تواند در دارایی ها و ثروت بریتنی اسپیرز دخالتی داشته باشد و این ثروت به او نخواهد رسید.

این یعنی اینکه در صورت جدایی شان هیچ بخشی از ثروت بریتنی به اصغری نخواهد رسید. اصغری پیش از این نیز در حساب اینستاگرامی خود با لحن شوخی در مورد امضا کردن توافق پیش از ازدواج با بریتنی صحبت کرده بود که در آن گفته بود این دارایی های او [اصغری] هستند که نیاز به محافظت دارند، مدت کوتاهی پس از آنکه نامزدی این دو در ماه سپتامبر اعلام شد. سام اصغری که مربی فیتنس است نوشته بود: «از همه شما کسانی که نگران توافق پیش از ازدواج هستید ممنونم. البته که یک توافق پیش از ازدواج محکم و سفت و سخت برای حفاظت از جیپ و مجموعه کفش هایم خواهیم داشت در صورتی که او روزی مرا رها کند».

با این وجود به نظر می رسد که این زوج تازه عروسی کرده می خواهند از زندگی شان در کنار هم لذت ببرند و یکی از منابع نزدیک به آن ها گفته است: «آن ها هر دو بسیار خوشحال هستند. این عروسی هر چیزی که بریتنی می خواست داشته باشد را در خود داشت و حتی بیشتر». بعد از بله گفتن به اصغری در یک لباس ورساچه شخصی دوز در مقابل دوستان سلبریتی مانند مدونا، پاریس هیلتون، سلنا گومز و درو بریمور، بریتنی اسپیرز سه بار لباس عوض کرد و در نهایت شادی خود را از ازدواج دوباره اش در شبکه های اجتماعی با طرفدارانش به اشتراک گذاشت.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار