گندکاری جدید سحر قریشی بخاطر تتلو در استانبول!/ فیلم

سحر قریشی که مدتی است در ترکیه همراه با امیر تتلو درگیر رابطه عجیب و غریب خود هستند در جدیدترین استوری خود از تتو جدیدش روی بدنش رونماییی کرد.

گندکاری جدید سحر قریشی بخاطر تتلو در استانبول!/ فیلم

به گزارش زنهار، سحر قریشی در سال ۱۳۸۳ با مهران اخوان ذاکری ازدواج کرد و پس از چند سال زندگی مشترک، در سال ۱۳۸۸ از او جدا شد و با مادر و برادرش زندگی می کند. دلیل طلاق او هنوز مشخص نیست اما او همیشه گفته است که همسرش همیشه او را چاق خطاب می‌کند، به همین دلیل است که او اینقدر به اندام خود اهمیت می‌دهد و لباس‌های «مدل» می‌پوشد.

سحر قریشی گفته است به دلیل داشتن ژن چاقی از پدر و مادرم اهل رژیم و مراقبت غذایی هستم. قدش ۱۶۱ و وزنش ۵۸ کیلوگرم است و به گفته خودش خیلی نگران افزایش وزن است و همیشه مراقب است و ورزش می کند. در نتیجه بسیاری از شبکه های اجتماعی مدعی شده اند که سحر قریشی بینی خود را عمل کرده، ژل لب تزریق کرده و گونه ها را تزریق ژل کرده است، اما خودش همه چیز را تکذیب کرده است. البته طبیعی است که سلبریتی ها چنین مسائلی داشته باشند.

به گفته سحر لذتی بالاتر از غذا نیست و علاقه زیادی به غذا دارد. در تصاویر اینستاگرام سحر قریشی مشخص است که او عاشق انواع کباب های معروف ایرانی مانند کباب کوبیده و جوجه کباب جوجه است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار