فرشته حسینی باید از ایران اخراج شود!

هیات خانواده شهدا و ایثارگران با انتقاد تند به بازیگردانی جشنواره کن از سوی دولت فرانسه خواهان برخورد با برخی بازیگران ایرانی و تحریم جشنواره کن شد.

فرشته حسینی باید از ایران اخراج شود!

به گزارش زنهار، هیات خانواده شهدا و ایثارگران در محکومیت اقدامات موهن، ضد اسلامی – ایرانی و ضد ارزشی جشنواره مبتذل غربی کن بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جشنواره غربی “فیلم کن” سالهاست که تحت سیطره دولت فرانسه که سابقه توهین به ارزش های اسلام و مسلمانان در این کشور به وفور دیده است.

محفل معاندین و فیلمسازان ضد اسلام،ضد ایران و به ویژه اپوزیسیون های داخلی شده است که برای جایزه گرفتن از بیگانگان تا توانسته فیلم های سیاه و چهره ای مخدوش تولید کرده تا بلکه بتوانند اجرت خود را از اجانب بگیرند!

1-با کمال تاسف، در جشنواره فیلم کن امسال هم، خانم “ترانه علیدوستی” در جمع دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی، و در حالی که اکثر بازیگران در رفاه کامل و به دنبال قراردادهای میلیاردی از جیب کشور و معاف از مالیات هستند با اظهاراتی سخیف و ضد انقلابی مدعی شده: ”

از صبح که بیدار می شویم تا شب در حال مبارزه هستیم “! و تلاش کرد تا تحریم های ظالمانه غرب به خصوص آمریکای جنایتکار علیه ملت ایران شود!که البته این خود اقدامی علیه امینت اقتصادی کشور و گران شدن کالاها به شمار می رود و امنیت ملی به خطر می افتد.

اقدام به قبح شکنی

2- خانم “فرشته حسینی” بازیگر افغان الاصل که ظاهرا به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در این جشنواره شرکت کرده بود، بدون در نظر گرفتن شئون فرهنگ ایران اسلامی،اقدام به قبح شکنی کرده است.

و کار را تا جایی پیش برد که علاوه بی حجاب بودنش و همچنین پوشیدن لباس مبتذل و نامناسب، روابط زناشویی اش را روی فرش قرمز برد.

و این در حالی است که بسیاری از مردم عزیز افغانستان به کشورشان برگشت داده می شوند و فرشته حسینی افغان آزادانه خون شهدای انقلاب اسلامی ایران را روی فرش قرمز کن پایمال کرده و جولان می دهد!

3- مهم تر از همه، این جشنواره کذایی غربی، در اقدامی کاملا سیاسی و رویکردی نژاد پرستانه فیلم توهین کننده به ساحت مقدس امام هشتم شیعیان “ثامن الحجج حضرت امام رضا(ع)” با بازی زهرا ابراهیمی بازیگر ترک وطن کرده و معلوم الحال را به عنوان فیلم برگزیده انتخاب کرد!

که البته ناگفته نماند؛ متاسفانه بی توجهی برخی مسئولان فرهنگی کشورموجبات این اقدامات شنیع را فراهم آورده، و بستر حضور این بازیگران معلوم الحال را به وجود آورده!

هیات خانواده شهدا و ایثارگرن ضمن محکوم کردن این جشنواره مبتذل و موهن و همچنین حضور برخی سینماگران در این جشنواره،خواستار برخورد قاطع و قضایی از سوی وزارت ارشاد دولت کریمه با بازیگران شرکت کننده، ممنوعیت فعالیت بازیگرافغان(فرشته حسینی) هنجارشکن در ایران، تحریم جشنواره کن و شکایت از دست اندرکاران آن در مجامع بین المللی می باشد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار