اعتراف عاشقانه جرارد پیکه به زن جدیدش بعد از طلاق و عکس العمل شکیرا!

خیانت جرارد پیکه به شکیرا یکی از موضوعاتی است که در حال حاضر در رسانه های اسپانیایی مطرح شده است. هر روز اطلاعات و جزئیات بیشتری از فرد احتمالی که این فوتبالیست هفته هاست با او در ارتباط بوده منتشر می شود.

اعتراف عاشقانه جرارد پیکه به زن جدیدش بعد از طلاق و عکس العمل شکیرا!

به گزارش زنهار، سایت Informalia جزئیات بیشتری از سومین فرد درگیر در رابطه این زوج را فاش کرده است. این گزارش همچنین به نگرش فوتبالیست مشهور اسپانیایی به شخصی که ممکن است شریک جدید او باشد، پرداخته است.

احتمالا پیکه با زن جوان مورد نظر در یک کلوپ شبانه در بارسلونا ملاقات کرده است. برخی اطلاعات نشان می دهد که او به عنوان پیشخدمت رستوران کار می کند و یکی دیگر از دوستان بازیکن بارسلونا ریکی پو است. رسانه ها پا را فراتر گذاشته و فاش می کنند که حروف اول نام و فامیلی این زن CC است. گفته می شود او همچنین در کاتالونیا زندگی می کند، منطقه ای که پیکه نیز در آن مستقر است. مدافع میانی باتجربه بارسلونا چیزی بیش از یک رابطه عاشقانه ساده با این فرد دارد. صمیمیت این دو بیشتر از یک رابطه ساده و چیزی شبیه رابطه بین دو نامزد است.

به گزارش رسانه ها، شکیرا چند نفر را برای تعقیب و نظارت مدافع میانی بارسا و پدر دو فرزندش استخدام کرده بود. از میان تمام معاشقه ها و صحبت هایی که شنید، چیزی که به نظر می رسید بیش از همه به شکیرا آسیب رساند، رابطه مدافع بارسلونا با پیشخدمت جوان بود. ظاهرا جرارد پیکه در یکی از گفتگوهای عاشقانه به دوست دختر جدیدش می گوید تو بانوی اول من (ملکه) هستی! و این کلمه شکیرا را عمیقاً آزار می دهد.

شکیرا و پیکه در حال جدایی هستند. تیم های حقوقی هر دو طرف بر سر توافقی مذاکره خواهند کرد که برای هر دو رضایت بخش باشد.

حضانت فرزندان این زوج به عنوان مشکل اصلی بین آنها معرفی می شود. شکیرا قصد دارد به کشور دیگری نقل مکان کند و اسپانیا را ترک کند تا از سر و صدای رسانه ها دور شود و زندگی جدیدی برای خود بسازد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار