بهاره رهنما با استایل جدید بعد از طلاق جشن گرفت!/ فیلم

بهاره رهنما بعد از برگشت ز آلمان حالا برای افتتاحیه یک سالن در آمل رفت و جوری وارد شد که انگار یکی از زنان برتر ایرانی تشریف فرما شده!!

بهاره رهنما با استایل جدید بعد از طلاق جشن گرفت!/ فیلم

به گزارش زنهار، بهاره رهنما بازیگر سابق و بلاگر و شلوغ کُنه حال حاضر می باشد! بهاره خانوم از وقتی که طلاق اول رو گرفت و با شوهر دومش یعنی آقای امیرخسرو عباسی وارد خونه و زندگی جدید شد، مشغله هایش نیز تغییر کرد که البته ابتدا با تبلیغ و مدلینگ محصولات برند سلتون بود و بعد کم کم بلاگری و شاخ شدن تو اینستا!!

حالا بهاره رهنما زمین تا آسمون با بازیگری که سالها پیش می شناختیم تفاوت داره و خانوم خانوما رو به عنوان یک زن معروف و شاخ در سالن های خود دعوت می کنند تا حضورش تبلیغی بزرگ براشون بشه! البته که کار بهاره رهنما تنها به سالن های آرایشی ختم نمیشه و خانوم بازیگر رو در هرررر شغلی که فکرشو کنید دیدیم که با ژستی بلدانه ایستاده اند و نظر میدن، که خب سوال اینجاست واقعا در تمام این موارد واقعا بلد هستند؟ یا اگه نیستن پس قیافش رو هم نگیرن!!

بهاره رهنما که مدتی آلمان در کنار دخترش بود حالا به ایران برگشته و در آمل برای افتتاح سالن زیبایی رفت که با استقبال بسیار خوبی همراه بود جوری که انگاری یکی از زنان برتر ایران داره وارد میشه.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار