چگونه دانشجویان بلیت رایگان کنسرت همایون شجریان را بگیرند؟

همایون شجریان روز‌های یکم، دوم، سوم، پنجم و ششم تیر ماه با گروه «سیاوش» به رهبری آرش گوران در سالن همایش‌های وزارت کشور به صحنه می‌رود.

چگونه دانشجویان بلیت رایگان کنسرت همایون شجریان را بگیرند؟

 به گزارش زنهار، همایون شجریان روز‌های یکم، دوم، سوم، پنجم و ششم تیر ماه با گروه «سیاوش» به رهبری آرش گوران در سالن همایش‌های وزارت کشور به صحنه می‌رود.

«سحر فروزان» مدیر برنامه این کنسرت درباره نحوه قیمت‌گذاری بلیت کنسرت گفت: آقای شجریان طبق وعده‌ای که در روز رونمایی آلبوم «گاه فراموشی» به علاقمندان دادند نظرشان بر این بود که قیمت بلیت‌ها را متعادل و حداقل ممکن بگذارند که افراد بیشتری از این امکان استفاده کنند. بر اساس همین وعده کف قیمت بلیت‌های کنسرت ۱۲۰ هزار تومان و حداکثر قیمت آن ۳۹۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است تا با این قیمت تعداد بیشتری از علاقه‌مندان بتوانند در کنسرت شرکت کنند.

فروزان درباره اختصاص بخشی از جایگاه VIP به دانشجویان به صورت هدیه توضیح داد: آقای شجریان با توجه به جایگاهی که برای دانشجویان قائل هستند تصمیم گرفتند که بهترین جای این سالن یعنی بخش VIP را برای دانشجویان به صورت هدیه در نظر بگیرند که بابت آن هیچ وجهی دریافت نمی‌شود. منتها برای اینکه تعداد متقاضیان برای این بخش بیشتر از ظرفیت آن جایگاه خواهد بود قرار است طی یک قرعه‌کشی که از ساعت ۱۷:۰۰ روز یکشنبه ۲۲ خرداد تا ساعت ۱۷:۰۰، ۲۵ خرداد دانشجویان بتوانند شماره دانشجویی خود را به سر شماره ۲۰۰۰۹۰۹۰ اس ام اس کنند. سپس از طریق نرم‌افزار، قرعه کشی ظرفیتی که برای بخش VIP است را انجام می‌دهیم و به آن افراد اعلام می‌کنیم که کارت دانشجویی و اطلاعات خود را بفرستند که برایشان بلیت صادر و هماهنگی لازم انجام شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار