ترس بزرگ آقای فوتبالیست که او را به گریه انداخت

علی دایی فوتبالیست قدیمی و محبوب مردمی در مصاحبه جدید که باعادل فردوسی پور داشت صحبت های بسیار احساسی و جالبی انجام داد.

ترس بزرگ آقای فوتبالیست که او را به گریه انداخت

‌‌به گزارش زنهار؛ علی دایی شهریار فوتبال ایران اولین میهمان برنامه جدید عادل فردوسی پور بود که در هفته های گذشته بخش اول و دوم این برنامه توسط سایت «فوتبال 360» پخش شده و حالا بخش سوم این مصاحبه نیز منتشر شده است. مصاحبه علی دایی و عادل فردوسی پور در این بخش بسیار احساسی و تاثیر گذار بوده تا جایی که دومین گلزن برتر جهان با بغض های گاه و بیگاهش اشک مجری برنامه را درآورد. در ادامه این بخش از نمناک مهم ترین بخش های مصاحبه جذاب علی دایی را باهم میخوانیم.

در بخشی از برنامه فوتبال 360 تصاویری از علی دایی در کنار پدر و مادر و فرزندش پخش شد، پخش این تصاویر سبب برانگیخته شدن احساسات شهریار فوتبال ایران و اشک ریختن او شد و واکنش عادل فردوسی پور و همراهی او با علی دایی در گریه کردن را در پی داشت.

علی دایی بعد از دیدن عکس های قدیمیش با بغضی نهفته در گلو گفت:

زندگی همینه دیگه، یه روزی بچه ای بزرگ میشه، یه روزی پدر میشی و دغدغه بچه هاته که هر روز سعی می کنی اون ها رو برطرف کنی، آرزو می کنم خدا هیچ پدری رو شرمنده بچه هاش نکنه، من چند تا عکس از پدرم دیدم، همیشه کنار ما بود، پدرم سواد آنچنانی نداشت، پنجم قدیم بود اما از خیلی از دکترها و پرفسورها باهوش تر و با معرفت تر بود، یعنی ما هرچی داریم از پدر و مادرمون داریم، شاید باور نکنید بهترین رفیق من پدرم بود.

علی دایی بازیکن سابق پرسپولیس در ادامه گفتگویش در مورد بزرگترین ترس زندگیش و عشق و علاقه به زندگی به خاطر دخترش صحبت کرد و گفت:

من از مرگ ترسی نداشتم، با سرعت رانندگی می کردم، از اصفهان داشتم برمی گشتم، سرما خورده بودم قرص سرما خوردگی و شربت اکسپکتورانت مصرف می کردم، یه آن تو ماشین خوابم برد که اون اتفاق پیش اومد اصلا عین خیالم نبود اما موقعی که نورا دختر کوچیکم تو بیمارستان اومد، نشست رو شکم من، دستش رو میزد به سرم که باند پیچی شده بود، اون موقع ترسیدم، گفتم اگه برم این بچه تنها می مونه، با اینکه مادر کنارشه، همون موقع از خدا خواستم یه عمر با عزت بده که بزرگ شدن این ها رو ببینم.

علی دایی که سال ها عنوان اولین گلزن برتر فوتبال جهان را داشت، در بخشی از مصاحبه اش در مورد شکستن رکورد گلزنیش توسط رونالدو صحبت نمود و بیان کرد:

خوشحال شدم که رونالدو این رکورد رو زد، شما نگاه کنید، ببینید 17 یا 18 سال تو فوتبال بین المللی از من خبری نبود، من همه این ها رو میگم کار خدا بود، بعد کی شکست رکورد رو؟ رونالدو، خیلی مهمه، خیلی بار سنگینی رو دوش من بود، هر کی رو می دیدی می گفت رونالدو داره نزدیک میشه، خیال ما رو راحت کرد، کوچک‌ترین وظیفم این بود که به رونالدو تبریک بگم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار