معشوقه جدید شکیرا کیست؟

هنوز تب و تاب اخبار مربوط به جدایی شکیرا و پیکه کم نشده که ماجرای معشوقه جدید خواننده واکا واکا سر زبان ها افتاده است.

معشوقه جدید شکیرا کیست؟
به گزارش زنهار؛ هنوز چند روز بیشتر از انتشار خبر رسمی جدایی شکیرا و پیکه نگذشته است که حالا اخبار جنجالی جدیدی درباره خانم سلبریتی دست بدست می شود. اخباری که شایعه سازان ماهر با عنوان معشوقه جدید شکیرا و جایگزین پیکه در زندگی شکیرا و امثال این منتشر میکنند. شایعاتی که داغ ترین آنها را در این بخش خواهید خواند.

شک و شبهه درباره شکیرا و دو بازیگر مرد هالیوودی

تمام این شایعات از آنجایی شروع شد که شکیرا در بحبوحه جدایی از جرارد پیکه، "کریس ایوانز" را در اینستاگرام دنبال کرد. این دنبال کردن همانا و آغاز ماجرای حدس و گمان های جدید درباره مردی که همسر آینده شکیرا خواهد بود همانا.

شکیرا و کریس ایوانز

البته "کریس ایوانز" تنها بازیگر مرد درگیر این شایعات نیست و نام بازیگر دیگری نیز در این اخبار به چشم می خورد و او کسی نیست بجز "هنری کاویل" بازیگر بریتانیایی. البته گفته می شود که هنری کاویل در گذشته به شکیرا علاقه داشته و در حال حاضر نیز به دلیل علاقه به صدای شکیرا او را دنبال می کند اما اینکه بخواهد جای پیکه را در زندگی شکیرا داشته باشد بعید بنظر می رسد چرا که هنری کاویل در حال حاضر با ناتالی ویسکوزو نامزد است. پس موردی که احتمال بیشتری برای صحت بخشی به این شایعات دارد، کسی نیست جز "کریس ایوانز" بازیگر آمریکایی.

پیام شکیرا پس از تایید جدایی اش از پیکه

شکیرا با انتشار یک پیام، رسما جدایی از پیکه را تایید کرد و گفت:

متأسفیم که تأیید می‌کنیم در حال جدایی از یکدیگر هستیم. برای آرامش فرزندان‌مان که مهم ترین اولویت ماست، تقاضا داریم به حریم خصوصی‌مان احترام گذاشته شود. از درک شما سپاسگذاریم.

جدایی شکیرا و پیکه

شکیرا 45 ساله و پیکه 35 ساله از سال 2011 زندگی مشترک شان را آغاز کرده و دو فرزند دارند. آنها اولین بار همدیگر را اندکی قبل از جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی، و در جریان موزیک ویدیوی شکیرا "واکا واکا (این بار برای آفریقا)" ملاقات کردند که همین ملاقات به شروع زندگی مشترکشان ختم شد. زندگی مشترکی که پس از 11 سال به دلایلی خاتمه یافت.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار