بازیگر مشهور همراه با خانواده‌اش مهاجرت کرد

شایعاتی درباره مهاجرت شاهرخ استخری به بلژیک در میان کاربران فضای مجازی به گوش می رسد.

بازیگر مشهور همراه با خانواده‌اش مهاجرت کرد

به گزارش زنهار؛  همسر شاهرخ استخری همراه با پدر و مادر و برادرش تصمیم به مهاجرت به کشور بلژیک را گرفتند و در سال ۲۰۰۲ میلادی در شهر بروکسل ساکن شدند.​

او پس از ازدواج با شاهرخ استخری به ایران بازگشت اما حدود یک ماهی می شود که همراه با خانواده خود به بلژیک بازگشته است و درحال سپری کردن زندگی روزمره است به طوری که حتی دخترش پناه نیز در بلژیک به مدرسه می رود همین مسائل باعث شده است تا شایعه مهاجرت خانواده شاهرخ استخری داغ شود.

ماجرای مهاجرت شاهرخ استخری به بلژیک چیست؟

 

مهاجرت شاهرخ استخری به بلژیک صحت دارد؟

اما سپیده بزمی پور گفته است که به زودی پس از بهبود حال مادرش به ایران باز خواهد گشت. او نوشته است: شاهرخ که داره برمیگرده همین روزا اما من یکم بیشتر میمونم پیش مامانم بعد میام ایشاا.. به امید خدا اما احتمالا بازم برگردم پیش مامانم نمیخوام فعلا او این روزا و شرایط ازشون دور باشم

 
 

ماجرای مهاجرت شاهرخ استخری به بلژیک چیست؟

ماجرای ازدواج شاهرخ استخری

شاهرخ استخری متاهل است و سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری است. این دو در سال 1390 با یکدیگر ازدواج کردند .مراسم ازدواج شاهرخ استخری با سپیده بزمی پور در تهران برگزار شد و برای اینکه بسیاری از اقوام همسرش در بلژیک زندگی می کردند این زوج جوان تصمیم گرفتند جشن عروسی شان را در شهر بروکسل نیز برگزار کنند و حاصل ازدواج آنها دو دختر به نام های پناه و نبات است. سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری به ۳ زبان زنده دنیا مسلط است و یکی از مترجمان زبان فرانسوی و انگلیسی است.

شاهرخ+استخری (3)

آشنایی با همسر شاهرخ استخری

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری به 3 زبان زنده دنیا مسلط است و یکی از بهترین مترجمان زبان فرانسوی و انگلیسی است او این روزها در حال ترجمه کتب فرانسوی است و همچنین مدرس زبان انگلیسی و فرانسه در یکی از بهترین آموزشگاه های زبان خارجه تهران است. امیر بزمی پور پدر سپیده بزمی پور است که وی یکی از بهترین نقاشان رنگ روغن می باشد و مستند ساز معروف ایرانی است که اکنون با مادر سپیده در بلژیک زندگی می کند.

شاهرخ استخری

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار