بهاره رهنما روی سحر قریشی را در خارج کم کرد!/ تصاویر

بهاره رهنما که مدتی میشه آلمان رفته ظواهری عجیب ازش دیده میشه اما اینبار تصویر دخترش با تتوی روی گردن مورد توجه کاربران قرا گرفت.

بهاره رهنما روی سحر قریشی را در خارج کم کرد!/ تصاویر

به گزارش زنهار،  بهاره رهنما بازیگر پررر حاشیه ای می باشد که این روزها دیگر کمتر حسی اسم او را می آورند چرا که خانوم بازیگر یه مدتی حسااابی رو بورس جنجالات بود و حالا کسی کاری به کارش نداره و هرچه کنه باز هم مورد توجه قرار نمیگیره!

رهنما

بهاره رهنما چند ماهی میشه که از شوهر دومش هم طلاق گرفت و حالا شده یه خانوم مستقل که دیگه همدمی نداره و به تنهایی زندگی میکنه. البته که دخترش پریا قاسم خانی این روزا بیشتر هوای مامان جانِ بازیگرش رو داره و انگاری همش پیششه. بهاره رهنما بازیگر معروف و کاربلد ایرانی می باشد که در یکسال گذشته با حواشی که داشت از رده هنرمندان محبوب خارج شده بود اما انگاری بعد از جدایی از حاجی و کم شدن رفتار های نه چندان جالبش حالا هواداران بیشتری دارد و برای مخاطب دوست داشتنی تر شده.

رهنما5

این موضوع رو به راحتی و به وضوح میشه از کامنت هایی که کاربران براش میزارن دید و فهمید. بهاره رهنما خانمی زنی پرتلاش است که با وجود اونهمه پستی بلندی و دوبار طلاق همچنان روحیه خود را نگه داشته که البته این به نوعی شعار خود بهاره رهنما نیز هست چرا که خانم بازیگر شعاری به نام زنان مستقل شاد دارد و خود را زن باران میداند! اما برگردیم سراغ دخترش پریا که به تازگی تصاویری از آن ها منتشر شده که چندان ظاهر جالبی ندارن. پریا خانوم همانند مادرش تتو هایی داره که یکیش رو گردنشه و خیلی از کاربران اشاره کردن و مورد دیگه درباره خود بهاره رهنما هستش که در ادامه می بینیم و تعجب میکنیم!!

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار