عکسی عجیب از تتلو و سحر در خانه با رقصنده های شیطانی!

سحر قریشی و امیر تتلو چند روز پیش بعد از اینکه به اعتقاد خیلی از کاربران یک دعوای ساختگی راه انداختن ، حال تصویر عاشقانه ای از خود منتشر کردند که در ادامه خواهید دید.

 عکسی عجیب از  تتلو و سحر در خانه با رقصنده های شیطانی!

به گزارش زنهار، امیرحسین مقصودلو و سحر قریشی که چند ماهی است پروژه‌وار و با روش‌های نامتعارف در حال جذب توجه برای صفحات خود هستند، بازی جدیدی را شروع کرده‌اند. بازی که چهره دیگری از فرآیند آشنایی و رابطه این دو را نشان می‌دهد. تتلو کنسرت‌های پرحاشیه‌ای را در کشور ترکیه برگزار می‌کند و در حال حاضر با پروژه زوج عاشق و حالا زوجی که با الفاظ رکیک با یکدیگر می‌جنگند خود را بر سر زبان‌ها انداخته است. تتلو مدعی است که طرفداران زیادی بین نوجوانان ایرانی دارد اما از کارهای خلاف و رفتارهای خارج از عرف صحبت می‌کند و به راحتی خبر از اعتیاد خود و سحر می‌دهد که این موضوع نگران کننده‌ای است و باید آسیب شناسی عمیق‌تری درباره این پدیده‌ها صورت گیرد.

آنها در پست‌های خود می‌گفتند دنبال ازدواج و فرزندآوری هستند حالا با کلمات غیرقابل انتشار از یکدیگر یاد می‌کنند! تتلو حالا با معتاد خواندن خود و سحر قریشی از خانواده‌اش می‌خواهد تا بیایند و دخترشان را تحویل بگیرند و از آن طرف سحر قریشی با الفاظ رکیک و جملاتی به دور از ادب پاسخ تتلو را می‌دهد!تتلو و سحر قریشی که چند ماهی بود در پست‌های خود می‌گفتند دنبال ازدواج و فرزندآوری هستند حالا با کلمات غیرقابل انتشار از یکدیگر یاد می‌کنند! تتلو حالا با معتاد خواندن خود و سحر قریشی از خانواده‌اش می‌خواهد تا بیایند و دخترشان را تحویل بگیرند و از آن طرف سحر قریشی با الفاظ رکیک و جملاتی به دور از ادب پاسخ تتلو را می‌دهد!

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار