چهره جدید نیوشا ضیغمی بعد از یک عمل وحشتناک شد!/ فیلم

نیوشا ضیغمی بازیگر جذاب ایرانی می باشد که هر چند وقت یکبار دستی بر صورتش میبرد و اینبار تغییرات غلیظ وی ترسناکش کرد.

چهره جدید نیوشا ضیغمی بعد از یک عمل وحشتناک شد!/ فیلم

به گزارش زنهار، نیوشا ضیغمی بازیگر خوش چهره و خوش نقش ایرانی می باشد که از فیلم "اخراجی ها 1" دیده و معروف شد. خانوم بازیگر از همان ابتدا هم نقش دختری زیبا رو داشت که پسری عاشق و شیفتشه و همچنان هم با وجود اینکه سن و سال دار شده اما نقش دخترای جینگول رو بازی میکنه که لوسه!

نیوشا ضیغمی تا به حال چند عمل زیبایی در چهره خود داشته و خب از زیبا رویان سینما هم محسوب میشه که برخی میپسندن و هوادارشن و برخی هم اصلا منکر استعدادش تو بازیگری میشن چه برسه زیبایی! چون بنظرشون نیوشا ضیغمی چهره خوبی نداره و اگر هم دار بخاطر تغییراتیه که ایجاد کرده! اما جالبته بدونید که نیوشا خانوم خود نیز کلینیک زیبایی داره و خب این از خوبیای داشتن شوهره پولداره!!

نیوشا ضیغمی که در تبلیغات عجیب ید طولایی داره اینبار ابروهای خود را به دست یک سالن خدمات زیبایی سپرد و مثل بنننز ازشون تعریف و تمجید کرد! خب قطعا وقتیم چنین خانومی که اهل اینجور کارهاست از چیزی تعریف میکنه خیلی ها به سمت اون سالن میرن و اعتماد میکنن. در ادامه ویدیویی که از نیوشا ضیغمی منتشر شده را مشاهده می کنید تا برسیم به کلینیک خود خانوم بازیگر.

اما این تغییر نیوشا ضیغمی باعث شد تا چهره ای را از اون حالت ظریف و زیبا دربیاورد و بیشتر ترسناک بشه! وی با ابروهایی بسیار پهن و غلیظ عکسی منتشر کرد که چندان به مذاق کاربران خوش نیومد!

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار