لیلا بلوکات با تیپ جنجالی در کنار ساحل! / عکس

لیلا بلوکات بازیگر مجرد و ۳۸ ساله سینما تصویر جدیدی از خود و سگش منتشر کرد که در ادامه خواهید دید. لیلا بلوکات از سال ۱۳۷۷ با تئاتر های کودک در فرهنگسرا کار خود را شروع کرد.

لیلا بلوکات با تیپ جنجالی در کنار ساحل! / عکس

به گزارش زنهار، لیلا بلوکات متولد ۴ آذر ۱۳۶۳ یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است، او دو خواهر و یک برادر دارد.

لیلا بلوکات

لیلا بلوکات از سال ۱۳۷۷ با تئاتر های کودک در فرهنگسرا کار خود را شروع کرد. لیلا بلوکات از سال ۱۳۷۸ با بازی در مجموعه «روزهای زندگی» به کارگردانی سیروس مقدم رسماً وارد حرفه ی بازیگری شد. لیلا بلوکات پس از حضور موفق در مجموعه تلویزیونی یوسف پیامبر و بازی در نقش همسر آخناتون بیش تر دیده شد و دارای شهرت خاصی گردید.

لیلا بلوکات درباره نحوه ورودش به عرصه بازیگری گفت: اولویتم برای تحصیل، شرکت در هنرستان صدا و سیما بود که متاسفانه ظرفیتها پر شده بود. در نتیجه من را به هنرستان کار و دانش معرفی کردند تا آنجا ادامه تحصیل دهم. در آن مدرسه هم فقط رشته فرش بافی ظرفیت خالی داشت و مجبور شدم برای ورود به رشته هنری ثبت نام کنم. نهایتاً به دانشگاه راه پیدا کردم و در کنارش کلاس های بازیگری میکائیل شهرستانی، امین تارخ و ورکشاپ های استاد سمندریان را گذراندم. سال ۱۳۷۷بود که در فرهنگسراها تئاتر اجرا می کردم و برای نخستین بار در مجموعه تلویزیونی سیروس مقدم و مجید اوجی جلوی دوربین رفتم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار