استایل متفاوت پیمان قاسم خانی و همسرش در مونیخ/ عکس

میترا ابراهیمی همسر پیمان قاسم خانی بوده که این روزها در مونیخ آلمان مشغول اکران مستندش است. در این باره شایعه هایی از مهاجرتش به گوش میرسد.

استایل متفاوت پیمان قاسم خانی و همسرش در مونیخ/ عکس

به گزارش زنهار،  میترا ابراهیمی که این روزها نام آشنایی برای دنبال کنندگان فضای مجازی است، دکترای روانشناسی کودک و نوجوانه. میترا خانوم از زمانی که با پیمان قاسم خانی بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون ازدواج کرده، موفق به جذب فالوورهای بسیاری شده که برای پیشرفت کارش خیلی کمک کننده بود. جالبه بدونین خانوم دکتر در حوزه کارگردانی سینما هم فعالیت دارد و باب آشنایی او با پیمان قاسم خانی نیز از همین طریق بود.

میترا ابراهیمی

میترا ابراهیمی اخیرا استوری در پیج اینستاگرامش منتشر کرد که او و همسرش را در جشنواره فیلم تو مونیخ نشون میداد. میترا خانوم در این استوری خیلی شیک و پیک کردن و آقای قاسم خانی هم حسابی به خودش رسیده است. به گفته برخی کاربران خیلی ها برای اولین بار اینقدر پیمان قاسم خانی رو متفاوت می بینند و جدیت هنگام سخنرانی و شیک پوشی او  خیلی برای همه تعجب آوره. در یکی از تصاویری که از این سفر منتشر شد، میترا خانوم موقع صحبت کردن پیمان قاسم خانی مدام داره میخنده و انگار نه انگار که همسرش داره سخنرانی میکنه!

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار