تولد بازیگر خانم و برادر دوقلوی بازیگرش +عکس

بهنوش بختیاری که این روزها اینستاگرامش را مرتبا با تصاویر مناسبتی مرتبط به تولدش بروز میکند، عکسی از خود و آقای بازیگر را همراه با عبارتی متفاوت منتشر کرد.

تولد بازیگر خانم و برادر دوقلوی بازیگرش +عکس
به گزارش زنهار؛ بهنوش بختیاری بازیگر با سابقه و البته پرحاشیه سینمایی ایران که با ایفای نقش در فیلم های مهران مدیری به شهرت دست یافت، با قرار دادن استوری در صفحه مجازی خود که در ادامه این بخش از نمناک مشاهده خواهید کرد، تولد برادر دوقلوی خودش را تبریک گفت. البته که بهنوش بختیاری و رضا داوودنژاد خواهر برادر نیستند و بازیگر نقش لیلون شبهای برره به لحاظ صمیمیت این اصطلاح را بکار برده است.
 

بهنوش بختیاری و رضا داوودنژاد

تبریک متفاوت بهنوش بختیاری برای تولد رضا داوود نژاد

بازیگر سریال خانه به دوش متولد 29 اردیبهشت ماه 1354 در تهران می باشد که با رضا داوود نژاد در یک روز به دنیا آمده اند، به همین خاطر خانم بازیگر رضا داوود نژاد را برادر دوقلوی خود نامید و تولد او را در اینستاگرامش متفاوت تبریک گفت و نوشت:

رضا داوود نژاد گلم

داداش خوش خنده با نمکم

همیشه سر صحنه تولدمونو با هم جشن می گرفتن

من و تو یه روز به دنیا اومدیم و باعث افتخارمه

خدا می دونه چقدر عزیزی برام

هم خودت هم غزل همسر نازت

و جای عسل همیشه پیشمون خالی

تولدامون مبارک داداش رضا

بهنوش بختیاری و رضا داوودنژاد

مختصری در مورد رضا داوود نژاد

رضا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون متولد 29 اردیبهشت 1359 در تهران است. پدرش «علیرضا داوودنژاد» کارگردان بوده و خواهرش زهرا داوود نژاد (بازیگر) و تنها یک برادر کوچکتر بنام «علی» دارد. او در 6 سالگی با بازی در فیلم «بی پناه» بکارگردانی پدرش بازیگری را تجربه کرد و در 18 سالگی در فیلم «مصائب شیرین» پدرش بازی کرد و نامزد بهترین نقش اول جشنواره بین المللی فیلم فجر شد و با بازی در سریال پشت کنکوری ها به شهرت رسید

رضا داوود نژاد در سال 1389 با خانم «غزل بدیعی» خواهر مرحوم عسل بدیعی (بازیگر) ازدواج کرد. او چند سال پیش به دلیل اشتباه پزشکی در عمل جراحی «بای پس» معده بعد از مدتی کبدش از کار افتاد و پیوند کبد انجام داد. زنده یاد عسل بدیعی خواهر همسر رضا داوود نژاد و همسر سابق ابوالفضل پور عرب بود که بعد از فوت اعضای بدن او اهدا شد. ثمره ازدواج زنده یاد عسل بدیعی و ابوالفضل پور عرب یک پسر بنام جانیار می باشد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار