محمود قربانی عشق جدید گوگوش را لو داد

محمود قربانی همسر اول گوگوش بعد از اتهاماتی که خانم خواننده به او زد از رابطه او با رها اعتمادی پرده برداشت.

محمود قربانی عشق جدید گوگوش را لو داد

به گزارش زنهار؛ گوگوش بعد از آخرین مصاحبه خود اتهاماتی رو متوجه همسر اولش «محمود قربانی» کرد و از فرزند مشترکشان «کامبیز» نیز گلایه های تندی انجام داد.

محمود قربانی در واکنش به این صحبت های گوگوش ساکت ننشست و دست به افشای خبری زد که سابقا در مورد گوگوش بارها شنیده شده بود.

حمله گوگوش به پسرش

گوگوش در آخرین گفتگو ابتدا از پسرش کامبیز صحبت کرد و گفت؛ خیلی اذیتم می کند ، هم خودش را اذیت می کنم هم بچه هاشو و هم خانوادشو !

او ادامه می دهد برای بهبود روابط خود با پسرش خیلی تلاش کرده است ولی درست نشد و در آخر اذعان میکند در زمینه مادری شکست خورده است.

حمله به همسر اولش قربانی

گوگوش در مورد همسر اولش «محمود قربانی» می گوید ازدواجش با وی اشتباه بود چرا که فکر می کرد آدم دیگریست ، سپس در بخش دیگری او را زن باره خطاب کرد

واکشن محمود قربانی

محمود قربانی در واکنش به صحبت های گوگوش گفت؛ من از صمیم قلب احترام مادر بچمو نگه می داشتم و به گوگوش احترام گذاشتم.

او ادامه می دهد؛ گوگوش چرا کثافت کاریتو سر من و فرزندت می اندازی ؟ برو خجالت بکش زن ! از این کثافت کاریا دست بردار ! برو دنبال همون «رهایی» که از حق و بالت داره میخوره و عشق میکنه و تو نشستی تو خونت!

ماجرای رابطه گوگوش و رها اعتمادی

بعد از برگزاری آکادمی شبکه «من و تو» شایعات زیادی از رابطه عاشقانه گوگوش با رها اعتمادی مجری و ترانه سرا منتشر شد که هر بار تکذیب می بشد.

حالا با افشای قربانی به نظر می رسد این رابطه فراتر از یک شایعه بوده است.

بیوگرافی رها اعتمادی

رها اعتمادی متولد 12 آبان 1363 در تهران ، لیسانس جامعه شناسی از دانشگاه آمریکا دارد که در 9 ماهگی از ایران به سوئد و سپس انگلستان مهاجرت کرد.

او فعالیت اش را با شعر سرایی آغاز کرد سپس مجری برنامه «آکادمی گوگوش» و «استیج» در شبکه من و تو بود و حالا کار ترانه سرایی هم میکند.

بیوگرافی محمود قربانی

محمود قربانی قهرمان سابق رشته بوکس می باشد که در رشته «هتلداری» در آمریکا ادامه تحصیل داد و بعدا کاباره «میامی» را تاسیس کرد.

بعد از انقلاب از ایران گریخت و حالا در کشور آمریکا زندگی می کند.

بیوگرافی گوگوش

گوگوش با نام اصلی «فائقه آتشین» متولد 15 اردیبهشت 1329 در تهران می باشد که از 4 سالگی کنار پدرش خوانندگی شروع کرد و در 7 سالگی وارد بازیگری شد.

اولین بار سال 1346 در 17 سالگی با محمود قربانی ازدواج کرد که ثمره اش تنها یک پسر بنام «کامبیز» می باشد.

بار دوم سال 1354 با بهروز وثوقی یکساله زندگی مشترکی داشت و در سال 1356 هم مدتی با همایون مصداقی بود تا اینکه اسل 1374 با مسعود کیمیایی ازدواج کرد که همگی به طلاق ختم شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار