حمله شدید همسر سابق گوگوش/ رازهایی که برملا شد

محمود قربانی پدر کامبیز و همسر اول گوگوش از اظهارات اخیر او نسبت به خودش و پسرش عصبانی شد و دست به افشاگری علیه او زد.

حمله شدید همسر سابق گوگوش/ رازهایی که برملا شد

به گزارش زنهار؛ مصاحبه ی جدید فائقه آتشین ملقب به گوگوش، خواننده زن مشهور پیش از انقلاب، که از زمان انتشارش سر و صدای زیادی به پا کرده، این بار واکنش محمود قربانی، همسر اول گوگوش را به دنبال داشته است.

شبکه من و تو چند روز قبل مصاحبه ای از گوگوش با هما سرشار منتشر کرد که تاکنون چهره های زیادی به آن واکنش نشان داده اند. اظهارات گوگوش در این مصاحبه درباره ی ازدواج اولش با محمود قربانی و پسرش از او، کامبیز قربانی، حالا داد همسر اول او را هم درآورده است.

گوگوش در این مصاحبه گفت ازدواجش با محمود قربانی از روی اجبار و بدون عشق، تنها برای رهایی از دست نامادری اش بود. او گفت محمود قربانی کمک زیادی به پیشرفت او در عرصه ی خوانندگی کرد اما شوهر خوبی نبود و او و پسرش به خاطر قربانی متحمل سختی و عذاب زیادی شدند. گوگوش قربانی را فردی زن باره و قمارباز عنوان کرد.

گوگوش همچنین درباره ی پسرش گفت که کامبیز هم او و هم خانواده ی خود را بسیار اذیت می کند. او گفت فکر می کند در زمینه ی مادری شکست خورده است.

گوگوش (متولد سال ۱۳۲۹) در سال ۴۶ زمانی که ۱۷ سال داشت، با محمود قربانی (متولد سال ۱۳۲۶)، گرداننده ی کاباره میامی، یکی از بزرگ ترین کاباره های خاورمیانه پیش از انقلاب، ازدواج کرد.

این ازدواج در سال ۵۱ به پایان رسید اما ثمره ی آن پسری به نام کامبیز قربانی بود که در سال ۱۳۴۷ به دنیا آمد.

کامبیز قربانی پس از انقلاب همراه پدرش از ایران رفت. او سال ها قبل با زنی به نام یاقوت رسولی ازدواج کرد و این زوج صاحب یک دختر به نام مایا و یک پسر به نام دارا شد. آن ها بعدها از یکدیگر جدا شدند. کامبیز قربانی مدتی در زمینه ی موسیقی فعالیت داشت.

حالا صحبت های گوگوش در مصاحبه ی اخیرش، عصبانیت محمود قربانی را به دنبال داشته و او در چندین پست اینستاگرامی به اظهارات او اعتراض کرده است.

قربانی از بدگویی های گوگوش از پسرش در برابر دوربین به شدت انتقاد کرد و گفت با آنکه مادری بی عاطفه بوده اما او و پسرش همیشه سعی کرده بودند احترامش را حفظ کنند.

قربانی همچنین ادعاهای گوگوش درباره ی زن باره و قمار باز بودن او را رد کرد و با اشاره به حمایت هایی که از گوگوش کرده بود، او را قدرنشناس خواند.

او از گوگوش به خاطر خراب کردن مردهای زندگی اش که به او کمک کرده بودند انتقاد کرد. قربانی صحبت های گوگوش در این مصاحبه را هماهنگ شده و دیکته شده دانست و او را به خودفروشی متهم کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار