جراحی‌های زیبایی «الهام چرخنده» همه را متعجب کرد +عکس

چندی است که شایعاتی درباره عمل زیبایی الهام چرخنده به گوش می‌رسد.

جراحی‌های زیبایی «الهام چرخنده» همه را متعجب کرد +عکس

به گزارش زنهار؛ حال الهام چرخنده با انتشار عکسی از خود دلیل لاغری‌اش را عمل کیسه صفرا عنوان کرد.

دلیل تغییر چهره الهام چرخنده بیماری است.

 

الهام چرخنده: محجبه که شدم قرارهای کاری کنسل شد

الهام چرخنده نوشت: امروز هفتمین سال از محجبه شدن من در جوار حرم حضرت معصومه (س) در قم می‌گذرد، این اتفاق باعث شد تا بسیاری از افراد، رفتار من را قضاوت کنند. از زمانیکه محجبه شدم، پنج قراردادی که برای بازی داشتم را کنسل کردند.

خیلی از افراد پس از محجبه شدنم تلاش کردند که دیگر من دیده نشوم چرا که همکارانم از این اتفاق در شوک بودند و طیف مقابل نیز در شک، در حالی‌که این دیده نشدن همانی بود که من به دنبالش بودم.

* دشمن سعی می‌کند که بین زنان محجبه و کمتر محجبه در جامعه شکاف ایجاد کنند، در حالی که ما خودمان می‌دانیم که مشکلی نداریم. البته متاسفانه ما به کم‌حجابان از بالا به پایین نگاه کردیم و همین موضوع سبب شد آن‌ها جذب کسانی شوند که میلیاردها دلار را صرف نابودی خانواده در کشور ما می‌کنند.

* چادر و حجاب پنج متر پارچه نیست اما رکن اصلی تقواست، در مشهد ۳۵ هزار خانم محجبه به ورزشگاه رفتند و مشکل ورزشگاه رفتن خانم‌ها حل شد، آیا مشکل دیگری نداشتیم؟

* (با بیان اینکه من می‌دانم امروز آن چه ماهواره به خانواده ایرانی تغذیه می‌دهد، دارد با خانواده چکار می‌کند): تلویزیون آن طرف میلیاردها دلار شبکه می‌خرد و پر از سریال ترک کرده است چراکه ترک‌ها معماری، عادت‌های رفتاری، زنان و مردان آن‌ها و نوع محبت کردنشان شبیه ما هستند، فقط دوبلورها با نوستالژی ما دوبله کرده و تغذیه می‌کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار