رسوایی بازیگر زن و نامزدش توسط دوربین مداربسته

بازیگر زن معروف و البته جنجالی این روزها و مرد ثروتمند زندگی اش به هیچ وجه اتهام وارده را نمی پذیرفتند تا اینکه فیلم ضبط شده دوربین مداربسته آنها را لو داد.

رسوایی بازیگر زن و نامزدش توسط دوربین مداربسته
به گزارش زنهار؛ امبر هرد همسر سابق جانی دپ معروف این روزها، شرایط خوبی ندارد و با حضور در جلسات سنگین دادگاه مرتب زیر ذره بین قرار دارد و همین وضعیت او را تبدیل به تیتر اخبار پربازدید در فضای مجازی به‌خصوص اینستاگرام کرده است.

رئیس تسلا یعنی ایلان ماسک طرف دیگر اتفاقات اخیر است، ایلان ماسک ثروتمندی که مدتی پیش با امبر هرد نامزدی اش را بهم زده حالا برای ارائه توضیحاتی در دادگاه آمد و رفت دارد. خانم بازیگر که پیش از این دل از پولدارترین مرد جهان برده بود، نتوانست روی شهادت او حساب کند و رئیس کمپانی تسلا، حقیقت را به گونه ای دیگر بازگو کرد.

امبرد هرد

 

صحبت های همسر بازیگر نقش اصلی دزدان دریایی کارائیپ و میلیاردر معروف پس از انتشار ویدئوی ثبت شده توسط دوربین مدار بسته نقض شد و رابطه صمیمی آنها با استناد به تصاویر منتشر شده در اینستاگرام امبر هرد، تایید شد.

ایلان ماسک که این روزها نامش را بیشتر از پیش می شنویم، مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا و بنیانگذار اسپیس‌ اکس است که پس از موفقیت در ارسال موشک فالکن 9 به فضا، مدتهاست در تلاش است تا پروژه فرستادن مسافر به فضا را محقق کند. امبر هرد نیز بازیگر زن خارجی معروفی است که در میان سلبریتی های آمریکایی، نامش در لیست برترینها قرار میگیرد. همسر سابق جانی دپ با بازی در فیلم "پاین اپل اکسپرس" مشهور شد و حالا مدتهاست که دلیل شهرت او، مشکل خانوادگی با جانی دپ معروف است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار