خواستگاری بازیگر زن ایرانی از این آقای باکلاس

شاید یکی از جالب ترین ازدواج ها در میان ازدواج های بازیگران زن ایرانی، مربوط به بازیگر مشهور زنی است که با دیدن مردی جنتلمن اقدام به خواستگاری کرد.

خواستگاری بازیگر زن ایرانی از این آقای باکلاس
به گزارش زنهار؛ روند رایج خواستگاری و تشکیل خانواده بر مبنای خواستگاری مرد از زن استوار است و کمتر دختری پیدا می شود که سنت شکنی کرده و از فرد مورد علاقه اش خواستگاری کند. در دنیای هنرمندان نیز بیشتر آقایان از خانم ها خواستگاری نموده اند اما در این میان سلبریتی هایی نیز وجود دارند که کلیشه ها را زیر پا گذاشتند و خود برای خواستگاری از شریک عاطفی شان پیش قدم شدند.

هنرمندانی که در ادامه این بخش از نمناک درباره ی آن ها صحبت خواهیم کرد، منتظر پیشنهاد ازدواج مرد زندگی شان نشدند و خود سنت شکنی کرده و به خواستگاری رفتند.

خواستگاری جالب ویشکا آسایش از همسر با کلاس و جنتلمنش

ویشکا آسایش، بازیگر نقش ماندگار قطام در سریال امام علی یکی از افرادیست که ماجرای ازدواجش یکی از متفاوت ترین داستان های زندگی او است چرا که او خودش پیشنهاد ازدواج را به همسرش داد.

خانم دارابی فیلم سینمایی ورود آقایان ممنوع، که مدتی برای تحصیل در خارج از کشور اقامت داشتند، در زمان رفت و آمد به ایران آقای خوشتیپ، باکلاس و قد بلندی به نام رضا قبادی را می بیند و در قلبش را به روی او باز می کند و یک دل نه صد دل عاشق و شیفته او می گردد.

بازیگر نقش فرناز نهنگ عنبر به مدت دو سال شیفته این آقای جنتلمن بوده و در نهایت بعد از کسب شناخت از او سنت شکنی کرده و جسورانه تصمیم می گیرد، از او خواستگاری نماید و از حس قلبی خود سخن بگوید. در نهایت خواستگاری ویشگا آسایش از رضا قبادی منجر به ازدواج شده و ثمره این ازدواج پسری به نام گیو است که متولد سال 1384 می باشد.

خانواده ویشکا آسایش

ماجرای خواستگاری جالب فاطمه معتمد آریا از همسرش

فاطمه معتمد آریا بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون است که نزدیک به 40 سال از حضور او در دنیای هنر میگذرد. بازیگر نقش دختر شیرینی فروش یکی دیگر از هنرمندانیست که خودش از همسرش خواستگاری کرده است.

او با احمد حامد زمانی که تازه از سوئد برگشته بود، آشنا می شود و از او سوالاتی درباره سینما و ادبیات می پرسد، چند وقتی با یکدیگر رفت و آمد می کنند و بعد از دو ماه تصمیم می گیرد حرف دلش را به او زده و از او خواستگاری کند اما احمد حامد در پاسخ به این خواستگاری به او می گوید قصد بازگشت به سوئد را دارد.

فاطمه معتمد آریا ایفاگر نقش طاهره در سریال زیر تیغ به همسر کنونیش پیشنهاد می کند یک سال با هم زندگی کنند و در صورت بروز اختلاف و... بعد از یک سال جدا شوند اما این ازدواج یکی از پردوام ترین ازدواج ها در بین هنرمندان شد. آنها در نهایت نزد پدر خانم بازیگر رفته و آقای حامد دخترش را از او خواستگاری می کند اما پدر فاطمه معتمد آریا از او می خواهد سنت ها را رعایت کرده و با مادرش به خواستگاری آید.

در نهاید خانم فاطمه معتمد آریا در سال 1360 وقتی 20 ساله بود با همسرش احمد حامد ازدواج می کند که ثمره این زندگی یک فرزند پسر بنام نریمان می باشد که به تازگی با یک خانم آمریکایی ازدواج کرده است.

خانواده فاطمه معتمد آریا

ماجرای خواستگاری جالب ویدا جوان از همسرش

ویدا جوان بازیگر سینما و تلویزیون نیز یکی از هنرمندانیست که خود از محبوبش خواستگاری کرده است. بازیگر نقش نگار در سریال زمانه زمانی که به دعوت یکی از دوستانش برای تست در دوبله به استودیوی ضبط صدای آیلا تهرانی می رود، دل باخته او می گردد و در یکی از روزها سخن دل را بر روی زبان جاری می سازد و از او خواستگاری می کند.

آقای تهرانی نیز آنقدر از کار جسورانه بازیگر سریال ماه و پلنگ شوکه و ذوق زده می شود که در همان لحظه اول پاسخ مثبت خود را اعلام می کند و به خواستگاری از این بانوی هنرمند می رود اما خواستگاری آنها نیز به شیوه رایج برگزار نشد و آیلا تهرانی به جای گل و شیرینی کتاب سعدی را برای مادر ویدا و دو جلد از کتاب های هوشنگ ابتهاج را برای خود او هدیه می برد.

خواستگاری ویدا جوان از همسرش

ویدا جوان و همسرش/ عکس از غلامرضا خلیفه

ویدا جوان که تجربه حضور در مدلینگ لباس و آرایش را نیز داراست، برای نشان دادن عشق و حسن نیت خود 7000 شاخه گل رز هلندی به رنگ های سفید، قرمز و زرد را به عنوان مهریه تعیین کرده تا جایی که حتی عاقد هم از این مهریه ویداجوان تعجب می کند.

ویدا جوان در اقدامی منحصر به فرد و بر خلاف رسوم همیشگی خانم جوان که عاشق آقای تهرانی شده بود از او خواستگاری کرد. آقای تهرانی آنقدر از جسارت و اقدام ویدا جوان ذوق زده می شود که بلافاصله پاسخ مثبت خود را اعلام می کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار