پولدارترین بازیگران زن معرفی شدند

زنان زیادی در سراسر جهان با فعالیت هایی که دارند جزء پولدارترین افراد دنیا محسوب می شوند. اکثر این زنان جزء بازیگرانی هستند که حتما آن ها را میشناسید.

پولدارترین بازیگران زن معرفی شدند
به گزارش زنهار؛ احتمالاً زنان بازیگر زیادی را می‌ شناسید که توانسته اند در صنعت مدلینگ فعالیت کنند و اقدامات بزرگی را رقم بزنند. به خاطر همین به افرادی تبدیل شدند که کار کردن با آن ها نیاز به پرداخت پول زیادی دارد. در این قسمت از چهره ها در نمناک قصد داریم که پولدار ترین بازیگران زن دنیا را به شما معرفی کنیم. توجه داشته باشید که صاحب رتبه ی اول، در انتهای لیست قرار دارد.

20- درو بریمور

ثروتِ این بازیگر معروف 125 میلیون دلار است. این بازیگر، تهیه ‌کننده، کارگردان، مدل و نویسنده آمریکایی توانسته جوایز زیادی به دست بیاورد که یکی از معروف ‌ترین آن ها گلدن‌ گلوب است.

19- جنیفر لارنس

کل ثروت این بازیگر مشهور حدوداً 130 میلیون دلار است. این بازیگر آمریکایی که به شدت مشهور است، توانسته با بازی های اعجاب انگیزش، طرفداران زیادی را جذب کند و در سطح جهان هم محبوبیت دارد و در سال 2015 و 2016 گران‌ترین بازیگر زن در آمریکا بود.

جنیفر لارنس

18- جولیا رابرتز

ثروت این بازیگر معروف 140 میلیون دلار است. این بازیگر و تهیه کننده آمریکایی در هالیوود به شدت معروف و مشهور است و توانسته در فیلم‌ های متعددی مانند زن زیبا بازی کند و از آن جا جوایز زیادی برنده شود و همیشه کاندید بهترین بازیگر زن در بزرگترین جشنواره ها بوده است.

17- فرانسیس فیشر

ثروت این بازیگر انگلیسی 145 میلیون دلار است. او فعالیت خود را از تئاتر آغاز کرده و در اوایل سال 1980 به معروفیت و محبوبیت زیادی رسید و همین باعث شد که هم اکنون جزء ثروتمند ترین بازیگران زن دنیا باشد.

16- اودره توتو

ثروت این بازیگر فرانسوی و مدل معروف؛ 145 میلیون دلار است. او تا به حال در 18 سریال تلویزیونی و تعداد زیادی فیلم سینمایی ایفای نقش کرده و از سال 1990 مشغول انجام این کار می باشد.

اودره توتو

15- جسیکا گادیرووا (شهر)

ثروت این بازیگر معروف 145 میلیون دلار است. این بازیگر آمریکایی توانسته که در فیلم های معروفی بازی کند و به این شهرت بالا برسد و جزو گران‌ترین بازیگران زن دنیا باشد.

 

14- دمی مور

این بازیگر آمریکایی که مدلینگ سابق است، در زمینه ساخت موسیقی هم فعالیت می‌ کند و یکی از مشهورترین بازیگران جهان می‌ باشد و شغل خود را زمانی آغاز کرد؛ که در صنعت اپرا مشغول به کار بود.

13- آنجلینا جولی

ثروت این بازیگر مشهور و معروف که همه آن را می شناسید، 160 میلیون دلار است. این بازیگر، فیلم ساز و بشردوست آمریکایی جوایز زیادی را از آکادمی آمریکا و همچنین گلدن گلوب دریافت کرده است و جزو گران‌ترین بازیگران هالیوود می باشد.

آنجلینا جولی

12- مایلی سایرس

این بازیگر، خواننده و سازنده موسیقی؛ نقش های زیادی را در سریال های مختلف بازی کرده است و یکی از بهترین ها در صنعت بازیگری می باشد و شخصیت‌ های مختلفی را به او می سپارند، زیرا از عهده این کار خیلی خوب برمی‌ آید. ثروت او حدودا 160 میلیون دلار است.

11- شوشا مِنِقِل (Xuxa Meneghel)

ثروت کلی این بازیگر مشهور که در برزیل فعالیت می‌ کند؛ 160 میلیون دلار است و در زمینه خوانندگی و مدلینگ هم فعال است و تا به حال توانسته دو جایزه بین المللی را در آلمان برنده شود.

10- کریستن ریتر

این بازیگر، مدلینگ و نویسنده معروف آمریکایی توانسته است نقش های زیادی را بازی کند و در سریال های تلویزیونی خوش بدرخشد. به خاطر همین جزء ثروتمندترین بازیگران زن است و ثروت او حدودا 185 میلیون دلار است.

کریستن ریتر

9- کاترین دِنِوو

این بازیگر فرانسوی معروف که در صنعت مدلینگ، خوانندگی و تهیه‌ کنندگی هم فعالیت می‌ کند، توانسته است کارهای بسیار اعجاب انگیزی را به انجام برساند و در صنعت سینما خوش بدرخشد. به خاطر همین جزء ثروتمندترین هاست و 185 میلیون دلار ثروت دارد.

8- تریسی آلمن

این بازیگر، خواننده و تهیه‌ کننده انگلیسی ‌زبان جزو اولین افراد جوانی بود که وارد تلویزیون بریتانیایی شد و توجه زیادی را به خودش جلب کرد و همین باعث شد که هشتمین زن ثروتمند بازیگر در کل دنیا باشد.

 

7- جولیا لوئی درایفوس

این خانمِ آمریکایی، کمدین و تهیه کننده و یکی از معروف ترین بازیگرانی است که در تاریخ تلویزیون آمریکا فیلم های بسیار معروف و مشهوری ایفای نقش کرده است و ثروت او حدودا 200 میلیون دلار است.

جولیا لوئی درایفوس

6- جنیفر انیستون

جنیفر انیستون بازیگر، تهیه کننده و فعال در زمینه بیزینس است که 200 میلیون دلار ثروت دارد و به خاطر نقش های زیادی از جمله سریال طنز فرندز توانسته است تا به یکی از بهترین ها و ثروتمندترین ها در صنعت سینما تبدیل شود.

5- ویکتوریا پرینسیپال

ثروت این بازیگر سرمایه‌گذار و نویسنده آمریکایی که نقش های بسیار عالی ایفا کرده است، 200 میلیون دلار است و همین باعث شده است که جزء ثروتمندترین ها در این زمینه باشد.

4- ساشا الکساندر

ثروت کلی این بازیگر معروف؛ 215 میلیون دلار است. این بازیگر آمریکایی یکی از بهترین بازیگران زن در کل جهان می باشد و توانسته در کنار بازیگران معروف و مشهور از جمله جیم کری ایفای نقش کند.

ساشا الکساندر

3- پجت بروستر

ثروت کلی این بازیگر معروف و مشهور 245 میلیون دلار است. این بازیگر و خواننده نقش های متعدد و معروفی بازی کرده که یکی از معروف ترین آن ها بازی در فصل 4 سریال فرندز بود.

2- میا واشیکوفسکا

ثروت این بازیگر مشهور 275 میلیون دلار است. این بازیگر استرالیایی در فیلم های درام زیادی بازی کرده و به یکی از معروف ترین ها در این زمینه تبدیل شده و به خاطر همین در سطح جهان شناخته شده است.

1- ماری کیت و اشلی اولسِن

ثروت کلی این دو بازیگر معروف؛ 300 میلیون دلار است که هر دو طراحان زمینه مد هستند و در واقع در کنار بازیگری، طراحی را هم دنبال می‌ کنند و توانسته اند در این حرفه موفقیت بسیار زیادی را رقم بزنند.‌ آن ها این شغل را از سن شش سالگی آغاز کردند و از این سن وارد سینما شدند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار