چهره زیبای بازیگر آن شرلی +عکس

سریال آن شرلی یکی از سریال های نوستالژیک برای ایرانیان است. بازیگر نقش آن شرلی حالا بعداز 36 سال، تغییر چهره جالبی داشته است که برای طرفدارانش جذاب خواهد بود.

چهره زیبای بازیگر آن شرلی +عکس
به گزارش زنهار؛ آن شرلی با موهای قرمز با نام اصلی آنه در گرین گیبلز یک مجموعه تلویزیونی انیمه 50 قسمتی بر پایه رمان آن در گرین گیبلز به قلم لوسی ماد مونتگومری است که یکی از سریال های نوستالژیک برای ایرانیان است که هنوز هم داستان معروف دخترک موقرمز و خوش قلب "مونتگمری"، می تواند خاطرات بخش بزرگی از جامعه ایرانی را زنده کند و به تسخیر قلب و ذهن مخاطبین خود، به خصوص دخترها، ادامه دهد. در این بخش از فرهنگ و هنر نمناک به سراغ بازیگر نقش آنه شرلی رفته ایم و تصاویری از تغییر چهره او منتشر می کنیم.

حتما داستان سریال آن شرلی را به خاطر می آورید، دخترک مو قرمز و یتیمی که در سه ماهگی پدر و مادرش را از دست داده و با خانواده هاموند زندگی می‌کند اما با فوت کردن آقای هاموند به یتیم‌خانه فرستاده می‌شود. آنه توسط خانواده‌ای در جزیره پرنس ادوارد به فرزند خواندگی پذیرفته می شود و پس از ورود به این جزیره متوجه می شود متیو کاتبرت و خواهرش ماریلا منتظر یک پسر بچه بودند اما یتیم‌خانه به اشتباه برای آن‌ها یک دختر فرستاده بود و....

مگان فالوز آن شرلی

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار