ابراز علاقه خواننده مشهور به همسرش در تلویزیون

شب گذشته یکی از خوانندگان جوان و پرطرفدار ایرانی، میهمان برنامه خندوانه رامبد جوان بود که از این فرصت برای ابراز علاقه و محبت به همسرش استفاده کرد.

ابراز علاقه خواننده مشهور به همسرش در تلویزیون

به گزارش زنهار؛ برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان شب گذشته همزمان با 19 اردیبهشت 1401 ساعت 23 روی آنتن شبکه نسیم رفت. سینا شعبانخانی خواننده جوانی که در بین مردم با خواندن تیتراژ آخر برنامه ماه عسل شناخته شده است، مهمان رامبد جوان در برنامه خندوانه شد و با اجرای آهنگ هایی زیبا و گپ و گفتی دلنشین با رامبد جوان شب خوبی را در خندوانه رقم زد که بخشی از این گفتگو را در ادامه این قسمت از چهره ها در نمناک خواهید خواند.

سینا شعبانخانی خواننده آهنگ پرطرفدار جادوی خاص که دیشب مهمان برنامه خندوانه بود، در همان اوایل گفتگوی خود با رامبد جوان در مقابل دوربین به همسرش ابراز علاقه نمود و عنوان کرد:

به همسرم میگم دمت گرم که تو روزای سخت کنار من بودی، خیلی برام دل سوزوندی و می سوزونی، با نهایت وجود دوستت دارم.

او در ادامه گفتگوبا مجری برنامه خندوانه اظهار کرد که همسرش در دوران کرونا که به دلیل برخی مشکلات و به اجبار از کارش دور شده بود و دوران سختی را می گذراند، همیشه همراهش بوده و مانند یک دوست به او بسیار کمک کرده است.

سینا شعبانخانی خواننده و آهنگساز کشورمان متولد 3 آذر 1368 در شهریار تهران است. او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته ادبیات فارسی از دانشگاه سراسری می باشد. سینا شعبانخانی در سال 1396 اولین قطعه مجاز خود بنام «من بی قرارم» را منتشر کرد و در همین سال با تیتراژ پایانی ماه عسل به شهرت رسید.

سینا شعبانخانی چند سالی است که متاهل می باشد و در 25 اردیبهشت 1396 در 28 سالگی خبر ازدواج خود را با خانم مرجان فراشی منتشر کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار