سانسور عجیب بازیگر خانم/ این چی بود که بخواهد سانسور شود؟

مهراوه شریفی نیا با انتشار فیلمی از فلوت زدنش در مسابقه بندبازی، از سانسور شدنش اعتراض کرد.

سانسور عجیب بازیگر خانم/ این چی بود که بخواهد سانسور شود؟

به گزارش زنهار؛ مهراوه شریفی‌نیا نوشت: همین یک دقیقه، در قسمت اول به دلیل سه پلان بسیار کوتاه از نوازندگی فلوت سانسور شد! و در قسمت بیست و شش بعد از تلاش و دوندگی آقای بانک، آقای موسوی عزیز و فیلمنت پخش شد!ا

آسمون هم به زمین نرسید!ا

این چی بود که بخواد سانسور بشه و پایان قطعه رو خراب کنه؟؟؟

اصلا از اول دلیل فلوت‌زدن من در این قطعه این بود که به صورت نمادین اعلام کنیم در بندبازی _حداقل_ نوازنده‌های خانوم حضور دارند، که حضور هم داشتند، ولی حضورشون شبیه حضور من در اوایل برنامه شبح‌وار بود؛ اما کم‌کم با اعتراض و پیگیری‌ همه‌ی ما‌، به خصوص آقای عصار، آقای بانک و تعامل ناظر جدید، شرایط بهتر شد و نوازندگی نوازنده‌های درامز، بیس و گیتار گروه باراد و تار و پرکاشن گروه کلاژ و… کمی نشون داده شد و ما با دیدن هر پلان از تصویر دخترها لبخند زدیم.

_کاش از روز اول راهی هم برای دیده‌شدن دخترهای خواننده حتی در بخش بک‌وکال پیدا می‌شد؛ چه گروه‌های خوبی که به همین دلیل نشد در کنار ما باشند.

دیدن بدون سانسور قطعه‌ی مِدلی در قسمت بیست و شش حس خوبی داشت، ولی این‌که برای رسیدن به حق طبیعی‌‌مون باید این‌قدر تلاش و دوندگی کنیم و منتظر بمونیم، واقعا غمگین‌کننده‌ست…

امیدوارم روزی همه‌ی ما به ارزش واقعی موسیقی و موزیسین‌ها در همه‌ی ژانرها و زمینه‌ها پی ببریم، قدرشون رو بدونیم و بتونیم‌ در کشور خودمون ازشون حمایت کنیم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار