خانواده پاکدل عزادار شدند

عاطفه رضوی با انتشار تصویری از خواهرش خبر فوت او را اطلاع رسانی کرد.

خانواده پاکدل عزادار شدند

به گزارش زنهار؛ عاطفه رضوی بازیگر مطرح و سرشناس ایرانی و همسر حسین پاکدل در اینستاگرامش عکسی از خواهرش را منتشر و اعلام کرد که به سوگ خواهرش نشسته است.

عاطفه رضوی زاده 15 اسفند ماه سال 1347 در تهران ، بازیگر و چهره پرداز ایرانی و همسر حسین پاکدل است. او درسال 1363 در دوره دبیرستان موفق به کسب رتبه اول در اجرای نمایش شد و به دنبال آن توسط آموزش و پرورش ناحیه به وزارت ارشاد معرفی گردید.

او دوره دو ساله تئاتر را در تالار محراب گذراند و سال 1365 به عنوان هنرجوی گریم زیر نظر عبدالله اسکندری شروع به کار نمود.

او فارغ التحصیل دوره های گریم زیر نظر عبدالله اسکندری در سال 1365 است او بازیگری را در نوجوانی شروع کرد، او یکبار ازدواج ناموفق داشته و حالا بصورت خانوادگی در عرصه هنر فعال هستند.

17 17ساله بود که نخستین نقش خود را در فیلم آن سوی آتش در سال 1366 با کارگردانی کیانوش عیاری شروع کرد سپس دوره دو ساله تئاتر را در وزارت ارشاد گذرانده بودم و پس از پایان آن زیر نظر عبدالله اسکندری گریم را آموختم می گوید در آن سال ها بازیگری و چهره پ ردازی به یک اندازه برایم جذاب بود و به دنبال این بودم که هر دو را دنبال کنم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار