سحر قریشی دست از تتو برنمی‌دارد +عکس

سحر قریشی عکسی از تتوی جدید خود منتشر کرد.

سحر قریشی دست از تتو برنمی‌دارد +عکس

به گزارش زنهار؛ سحر قریشی متولد ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران است. قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸  آغاز کرد. سفر سحر قریشی به ترکیه که همزمان با ضبط سریال "نیسان آبی" اتفاق افتاد با شایعاتی همراه شد که رنگ واقعیت به خود گرفت. این بازیگر پس از مدتی خبر خود با امیرمقصودلو معروف به تتلو را تایید کرد.

همانطور که می‌دانید این خواننده رپ ایرانی علاقه  زیادی به خالکوبی دارد و هیچ جایی از بدن او باقی نمانده که خالکوبی نشده باشد تا جایی که به حالت طنز و شوخی او را دفتر نقاشی صدا میزنند. حالا گویی سحر قریشی نیز پس از رابطه با  امیرمقصودلو به تتو علاقه مند شده است به طوری که به طور مدام از طرح‌های تتوی خود در اینستاگرام رونمایی می‌کند. او در جدیدترین پست اینستاگرام خود عکس تتوی جدید خود را منتشر کرده است.

تتوهای سحر قریشی تمامی ندارد! + عکس تتوی جدید

 

همچنین چندی پیش بود که سحر قریشی با انتشار عکس زیر نوشت: اینم طرح اولین تتوی صورتم همین الان طراحیش تموم شد ولی خیلی تصمیم سختیه چون من واقعا صورتمو دوست دارم ولی اینجوری به نظرم منحصر به فرد تره و شاید بتونم بیشتر دوستش داشته باشم درضمن میتونم خیلی بیشتر به اینکه خانم ها جرات تغییر داشته باشن کمک کنم. امیدوار هرچه زودتر این تتو رو بزنم که با این تغییر بتونم پر قدرت تر و پر حرارت تر در راه اهدافم قدم بردارم و بتونم تابویی بزرگ رو برای بانوان بشکنم.درست مث کاری که همسرم برای آقایون کرد و سالها بعد مردم متوجه شدن که ایشون چ قدم بزرگی براشون برداشته چون من خودم واقعا امروز ک خواستم انجامش بدم فهمیدم که اینکار چه دل بزرگی میخواد حالا نظر شما چیه بزنمش البته ؟ تصمیم شما هرچی باشه من تصمیم خودمو گرفتم به زودی میزنمش.

تتوی صورت سحر قریشی

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار