بازیگر زن معروف به خواستگاری رفت

خواستگاری کردن زنان از مردان برای برخی افراد تعجب بر انگیز است اما واقعیت دارد و حتی برخی از بازیگران زنی که می شناسید هم از همسرشان خواستگاری کردند.

بازیگر زن معروف به خواستگاری رفت
به گزارش زنهار؛ آیا تا به حال شنیده اید که بعضی از خانم ها؛ از طرف مقابلشان خواستگاری می کنند؟ بله این قضیه حقیقت دارد و در بین سلبریتی ها هم اتفاق افتاده است. به خاطر همین قصد داریم در این قسمت از چهره ها در نمناک بازیگران زن خارجی را به شما معرفی کنیم که خودشان به خواستگاری همسرشان رفته اند.

الیزابت تیلور

الیزابت تیلور (این بازیگر انگلیسی)، در سال 1952 زمانی که در انگلستان مشغول به کار بود به همسرش علاقه مند شد و پس از مدتها چالش با خود، بالاخره از او خواستگاری کرد و مراسم ازدواج آن ها نیز به سرعت برگزار شد.

الیزابت تیلور

جودی شندلین

جودی 12 سال قبل از این که با شوهر کنونی اش آشنا شود، یک بار دیگر ازدواج کرده بود. ازدواجی که خودش از همسرش خواستگاری کرده بود و خیلی راحت هم بیان می‌ کرد که من به خواستگاری او رفتم اما متأسفانه این ازدواج به طلاق انجامید.

دایان وون فورستنبرگ

این خانم مدل هم جزء افرادی بود که از همسرش خواستگاری کرد و به گفته ی خودش اصلاً از این قضیه و اینکه بخواهد درخواست ازدواجش را مطرح کند ترسی نداشت. دایان در روز تولد این آقا از او خواستگاری کرد که باعث خوشحالی زیاد او و ازدواجشان شد.

بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز هم جزو سلبریتی هایی است که تجربه خواستگاری از همسرش را دارد. بریتنی که پرونده ی ازدواج هایش در نوع خود منحصربه فرد است، در یکی از ازدواج هایش و در سال 2004 به خواستگاری رفته است. نامزد سام اصغری در تمام مجلات اعلام کرد که من به یکباره از همسرم خواستگاری کردم و خیلی بی مقدمه گفتم که با من ازدواج می کنی یا نه و او هم جواب مثبت داد. البته آن ها چند سال بعد؛ از یکدیگر جدا شدند.

بریتنی اسپیرز

پینک

پینک که یکی از محبوب ترین سلبریتی ها است؛ هم جزء افرادی بود که بی مقدمه از همسرش درخواست ازدواج کرد که این درخواست با پاسخ مثبت همراه بوده خیلی زود همه چیز زود جدی و به ازدواج ختم شد.

جنیفر هودسون

جنیفر جزء افرادی بود که روز تولد خودش تصمیم گرفت تا از همسرش خواستگاری کند. البته این ازدواج پایدار نبود و آنها بعد از 10 سال؛ در سال 2017 از یکدیگر جدا شدند.

گرچن روزی

گرچن هم جزء خانم هایی بود که مقابل همسرش زانو زد و از او خواستگاری کرد و گفت آرزو داشتم که او پاسخ مثبت بدهد و ما بتوانیم در کنار یکدیگر زندگی کنیم و این اتفاق هم افتاد.

کریستن بل

کریستین بل قصد نداشت که درخواست ازدواج را بیان کند اما به خاطر این که واقعاً عاشق شده بود، تصمیم گرفت که خودش از همسرش خواستگاری کند و این خواستگاری را در یک پست در توییتر انجام داد.

کریستن بل

هیلی لو ریچاردسون

این دو نفر قبل از ازدواج با هم آشنایی داشتند اما هیچ برنامه‌ ریزی برای ازدواج نکرده بودند تا اینکه یک روز زمانی که با هم به رستوران رفته بودند، هیلی درخواست ازدواج را مطرح کرد که البته همه چیز شوخی به نظر می‌ رسید اما کم‌ کم به واقعیت پیوست.

جودی ترنر اسمیت

این خانوم مدل و بازیگر به دلیل علاقه ای که در خود احساس می کرد، تصمیم گرفت و در نهایت از همسرش خواستگاری کرد؛ خواستگاری که در یک شب رمانتیک اتفاق افتاد و همه چیز خیلی عاشقانه در کنار ساحل انجام شد و این دو با هم ازدواج کردند.

سارا اسنوک

این خانوم در پاندمی سال گذشته زمانی که در ملبورن حضور داشت، عاشق شد و احساس کرد که باید هرچه سریع تر ازدواج کند تا این که خودش تصمیم به خواستگاری کردن از همسر آینده اش گرفت.

کت دنینگز

این خانم موفق هم جزء آن دسته از افراد عاشقی بود که تصمیم گرفت رسیدن به آرزویش را به تأخیر نیاندازد و هر چه سریع تر از طرف مقابلش خواستگاری کند؛ خواستگاری که با موفقیت انجام شد و این دو نفر متوجه شدند که هرگز بدون یکدیگر نمی توانند زندگی کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار