سجاد غریبی از رو نمی‌رود/ هالک ایرانی دوباره خودش را مسخره عام و خاص کرد +عکس

تصویری از هالک ایرانی با ژست قهرمانانه و لبخند پیروزی بر لب در فضای مجازی پخش شد.

سجاد غریبی از رو نمی‌رود/ هالک ایرانی دوباره خودش را مسخره عام و خاص کرد +عکس

به گزارش زنهار؛ عکسی جنجالی از سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی در فضای مجازی منتشر شد که از رو نرفته و لبخندی خاص و پیروزمندانه بر لب دارد.

"هالک ایرانی" از رو نرفت/ عکس

ادعای خنده داره هالک ایرانی

حالا غریبی در گفتگو با Muscle and Health مارتین فورد را فردی بزدل خوانده که از مبارزه رو در رو با او انصراف داده و حاضر به حضور در این میدان نشده است.

این مبارز ۲۹ ساله ایرانی گفت: «مارتین بزدل است. او فرار کرد تا از رویارویی با من خودداری کند و حاضر نشد کنار زمین مبارزه تور و هال در دوبی با من روبرو شود. من به هتلی که او در آن اقامت داشت رفتم اما او پشت محافظانش پنهان شد و روز بعد از دوبی فرار کرد.»

او در ادامه اضافه کرد: «من فقط می خواستم با او روبرو شوم تا جواب کارهای بزدلانه اش را بدهم. مارتین ترسیده است. من به لندن خواهم آمد و این کار او بی پاسخ نخواهد ماند. مارتین فورد یکی از بزدل ترین مبارزها است. من واقعا از این که حریف او باشم خجالت می کشم چون او بیشتر از این که مبارز باشد، یک دلقک است. او فقط در پی دنبال کننده و گرفتن بازدید است و به دنبال مبارزه نیست.»

غریبی مدعی شده که اگر لازم باشد این موضوع را به صورت قانونی پیگیری خواهد کرد:« دیر یا زود او را ادب خواهم کرد. قراردادی که ما برای این رقابت داشتیم به هیچ یک از دو طرف اجازه نمی داد که مبارزه را لغو کنند و مدیر برنامه من این موضوع را به صورت قانونی پیگیری می کند.»

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار